پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۴۴۳
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
نماینده مجلس دهم گفت: در میان همه کاندیدا‌های موجود، معتقدم کسی که می‌تواند اداره کشور را بهتر از همه انجام دهد، لاریجانی است. هیچکس با تجربه‌تر، فهیم‌تر، توانمندتر و مسلط‌تر از لاریجانی برای ریاست‌جمهوری وجود ندارد.
شعار سال: غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مجلس دهم، با ارزیابی فضای سیاسی و انتخاباتی کشور، گفت: هنوز فضای انتخابات گرم نیست و به هر دلیلی شخصیت‌ها در حال ارزیابی حضور یا عدم حضور خود در انتخابات هستند.

وی افزود: در میان همه کاندیدا‌های موجود، معتقدم کسی که می‌تواند اداره کشور را بهتر از همه انجام دهد، لاریجانی است. هیچکس با تجربه‌تر، فهیم‌تر، توانمندتر و مسلط‌تر از لاریجانی برای ریاست‌جمهوری وجود ندارد.

این فعال سیاسی با بیان اینکه معتقدم اگر گروه‌های اصلاح‌طلب و اعتدالی روی لاریجانی ائتلاف کنند، بسیار خوب است، گفت: ظریف یک سیاستمدار است، یک دولتمرد خوب و درست نیست که وارد عرصه شود. به نظر من لاریجانی بهترین گزینه است.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: دوستان اصلاح‌طلب هم بدانند که گزینه‌هایشان نمی‌توانند برای انتخابات تأیید صلاحیت شوند بنابراین طبیعی است که در انتخابات حضور نخواهند یافت، لذا بهترین گزینه برای این جریان لاریجانی است.

وی گفت: در جریان اعتدال گزینه‌های مورد نظر تا امروز اعلام آمادگی نکرده‌اند. معتقدم این افراد باید روی لاریجانی سرمایه‌گذاری کنند. وی دارای محبوبیت لازم است و مردم به وی رأی خواهند داد.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۰۰۳، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین