پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۶۴۳۸
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸
مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خصوص خبر برکناری اش که این روز‌ها در رسانه‌ها منتشر شده است، گفت: این خبر‌ها شایعه نیست و منتظر معرفی مدیرعامل جدید هستم.
شعار سال: آقای فاضل نظری  افزود: طبق صحبتی که آخر سال گذشته انجام شد این مطلب خیلی هم قوی است اما دلایل آن را باید از مسئولان محترم وزارت آموزش و پرورش سوال کرد.

وی افزود: این اقدام تا الان انجام نشده است. یک بار هم قرار بود شنبه هفتم فروردین صورت بگیرد و همان روز هم اعلام کردند، اما لغو کردند. من ضمن استقبال از تصمیم عزیزان (چون حوزه اختیارشان است) به علت وظیفه شرعی، عرفی، اخلاقی و عقلی ناگزیرم تا زمان معرفی رسمی مدیرعامل جدید در این سمت بمانم.
 
وی گفت: من هم از حاشیه پرهیز دارم، چون معتقدم عرصه فرهنگ و هنر، عرصه نقش آفرینی‌های نمایشی نیست بلکه به شدت آسیب زننده است. من خودم را سرباز فرهنگ می‌دانم و کسانی که سرباز هستند و حتی گردشگران این حوزه باید مراقب زیست بوم خود باشند.

مدیر عامل کانون گفت: هرچه قدر این عرصه از سیاست فاصله بگیرد به حقیقت و کار ویژه خودش نزدیک‌تر می‌شود و من امیدوارم این اتفاق در عرصه‌های دیگر هم بیفتد و فرهنگ نقش هدایت گر داشته باشد و سیاست را جهت دهد.
آقای نظری گفت: مشکلی که هم اکنون در کانون وجود دارد این است که هیأت مدیره کانون سه سال است که نه تمدید و نه تأیید شده است و در خصوص این موضوع بار‌ها با وزیر آموزش و پرورش مکاتبه شده است. در واقع، اصل موضوع این است و من فکر می‌کنم نبودن من با وجود این که هیأت مدیره معرفی نشده است خلاء ایجاد می‌کند و من ناگزیرم باشم تا این کار انجام شود.
وی افزود: امیدوارم در سال مانع زدایی، دوستان این مانع خود ساخته را هم برطرف کنند.
هفته گذشته برخی خبرگزاری‌ها از برکناری آقای فاضل نظری خبر دادند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جوابیه‌ای رسمی از ماندن آقای فاضل نظری تا زمان معرفی مدیر عامل جدید خبر داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: 17 فروردین 1400، کد خبر: 4959563،  www.iribnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین