پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۴۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
هنگام خروج عراقچی از محل ملاقات در وین، یکی از عناصر ضدانقلاب اقدام به فحاشی علیه وی کرد و قصد تهاجم به او را داشت که ناکام ماند.
شعار سال: پیش از برگزاری کمیسیون مشترک برجام در ساعت ١۴:٣٠ امروز، رایزنی‌های فشرده میان هیئت‌های مختلف در وین جریان دارد. عراقچی دیشب با رئیس هیأت چین و امروز با رئیس هیئت روسیه دیدار داشت.

عراقچی همچنین ساعت ۱۰ امروز با آقای «انریکه مورا» هماهنگ کننده اتحادیه اروپا و رئیس کمیسیون مشترک دیدار کرده و آخرین ترتیبات اجرایی مربوط به برگزاری کمیسیون را مرور کرد.

بعد از این دیدار و هنگام خروج عراقچی از محل ملاقات، یکی از عناصر ضد انقلاب اقدام به فحاشی علیه وی کرد و قصد تهاجم به او را داشت که ناکام ماند.

منافقین و دیگر عناصر ضدانقلاب امروز در وین در اعتراض به مذاکرات در مقابل هتل محل برگزاری کمیسیون مشترک تجمع کرده‌اند. سفارت ایران در وین هشدار‌های لازم را به پلیس اتریش نسبت به حفظ امنیت مذاکره کنندگان کشورمان داده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از مهر، تاریخ انتشار:۱۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:۵۱۸۲۷۴۷، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۰
0
0
از این اتفاقات زیاد میفته این ها مجاهدین بودن و ارتباطی به نظر ملت ایران نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین