پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۵۵۰
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۸
خبر‌های واصله از منابع آگاه خبر دادند که صبح امروز با صحنه‌ی عجیبی مواجه شدند و افرادی بر روی سنگ‌نگاره چشمه علی با اسپری رنگ پاشیده و آن را مخدوش کرده‌اند. سوا اینجاست که تا کی باید شاهد این بی اخلاقی ها در نگهداری از آثار تاریخی و باستانی کشور باشیم و چه کسی نظارت بر این آثار را به عهده دارد؟!
شعار سال: خبر‌های واصله از منابع آگاه خبر دادند که صبح امروز با صحنه‌ی عجیبی مواجه شدند و افرادی بر روی سنگ‌نگاره چشمه علی با اسپری رنگ پاشیده و آن را مخدوش کرده‌اند.

این در حالی است که این سنگ‌نگاره تا عصر دیروز سالم بوده است.
مخدوش شدن سنگ‌نگاره فتحعلیشاه چشمه علی شهرری
به گزارش میراث‌باشی از چند روز پیش هم اخباری به گوش می‌رسید که عده‌ای در ابن بابویه مشغول خاکبرداری مجدد به بهانه نخاله‌برداری هستند که میراث فرهنگی شهرری پس از اطلاع جلو اقدامات آن‌ها را گرفته است؟

پرسش اصلی اینجاست وزیر میراث فرهنگی، فرمانداری و نمایندگان مجلس استان تهران و استانداری و شهردار تهران چرا هیچ کدام ارزشی برای این شهر باستانی قائل نیستند و به راحتی اجازه تجاوز به ساحت بنا‌های تاریخی و ارزشمند این بخش باستانی را می‌دهند؟
 
تعداد بازدید : 14
بازدید حجت نظری عضو شورای شهر تهران و تقی‌پور رییس اداره میراث شهرری از کتیبه فتحعلی شاه قاجار
تعداد بازدید : 12
این گزارش نشان می دهد برخی شبانه به چشمه‌علی رفتند و با سؤاستفاده از نبود نظارت بر این مکان تاریخی، کتیبه ۱۸۰ ساله نقش خاقان را با رنگ تخریب کردند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین