پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۵۵۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۰
مدیرکل بهزیستی لرستان از واکسینه شدن ۸۰ سالمند در استان خبر داد وگفت:سالمندان و معلولی سیستم دفاعی ضعیفی دارند و در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند.

شعار سال:دکتر کرم یاری اظهار کرد:سالمندان و معلولی سیستم دفاعی ضعیفی دارند و در اولویت تزریق واکسن کرونا قرار گرفتند.
 
وی ادامه داد:در حال حاضر ۹۷ سالمند در مراکز خرم‌آباد و بروجرد نگهداری می‌شوند.
 
مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: در اواخر اسفند ماه سال گذشته از بین این تعداد سالمند ۸۰ نفر واجد شرایط دریافت واکسن کرونا ویروس بودند که مرحله اول و دوم تزریق برای آنان انجام شده است.
 
یاری گفت: نه نفر از سالمندان به دلیل عدم رضایت خانواده، چهار نفر نیز به دلیل بیماری سرطان منع مطلق دریافت واکسن بودند و چهار نفر دیگر هم به دلیل کهولت سن حائز شرایط لازم برای دریافت واکسن نبودند.
 
وی عنوان کرد: همچنین ۴۶ نفر از پرسنل مراکز شبانه‌روزی نگهداری از افراد سالمند طی دو مرحله نیز واکسینه شدند.
 
مدیرکل بهزیستی لرستان درخصوص مسکن خانواده‌های دارای دو معلول گفت:برای ساخت مسکن دو معلولی، این افراد باید زمین داشته باشند تا سازمان بهزیستی اعتبار بلاعوض برای ساخت مسکن به آنها پرداخت کند.
 
یاری گفت: با این شرایط به معلولین ساکن شهرها ۱۴۰ میلیون تومان و در روستا ۸۵ میلیون تومان بصورت بلاعوض برای احداث مسکن به آنها پرداخت شود.
 
وی با بیان اینکه متاسفانه خیلی از معلولین تحت حمایت سازمان بهزیستی فاقد زمین بودند، افزود: خوشبختانه وزارت راه و شهرسازی تصمیم گرفته است که زمین مورد نیاز را در اختیار معلولان با شرایط مذکور قرار دهد تا بهزیستی بتواند در خانه دار کردن آنها کمک‌های لازم را داشته باشد.
 

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار:24   اردیبهشت 1400، کدخبر: ، www.isna.ir،1400022416562

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
اینکه ما بتونیم هرپه سریع تر این روند واکسیناسیون رو در شرایط و گروه های سنی انجام بدیم خیلی خبر خوبیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
0
0
واکسیناسیون برای تمام رده‌های سنی انجام بشود تقریبا میشود جلوی شیوع کرونا را گرفت
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین