پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۵۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۷
هر صاحب نظر اقتصادی می‌داند که نظریه پردازی بدون یاری گرفتن از فلسفه امکان پذیر نیست. بعد از تقابل‌های پیش آمده امروز، بنظر می‌رسد بجای حاضر جوابی، باید سنجیده‌تر سخن گفت.
شعار سال: محسن رضایی امروز شنبه پس از نام‌نویسی در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران علت اصلی مشکلات را افتادن کشور در دست نااهلان و نامحرمان دانسته و گفت: اگر امروز معیشت مردم، اقتصاد کشور و فرهنگ ما دچار آسیب‌هایی شده است به تغییر ریل مربوط است که به دست نامحرمان و نا اهلان در ارکان کشور به وجود آمده است.

وی افزود: اگر امروز در کشور آلودگی امنیتی، تاخت و تاز دلالان و واسطه‌گران و اگر امروز بازیگران سیاسی را می‌بینیم که ثمره انقلاب را به انحراف بکشانند چیزی جز این نیست که نااهلان و نامحرمان وارد اداره کشور شده‌اند باید فکری کرد و چاره اندیشی کرد.

این داوطلب ریاست جمهوری با اشاره افزایش قیمت‌های هر روزه، درباره مشکلات کشاورزان گفت: کشاورزان مشکل زیادی دارند. محصولشان را ارزان می‌خرند و به مشتریان و مصرف کنندگان گران می‌فروشند.

وی اضافه کرد: باید شرمنده ملت ایران باشیم هر چند روزی در هیچ دولتی و هیچ قوه‌قضاییه و هیچ مجلسی نبودم من هم، ولی شرمنده ملت ایران هستم.

رضایی گفت: آیا این میراث ملت امام و مقاومت ۴۰ ساله ملت ایران بود و چرا فرهنگ و اقتصاد باید مثل دفاع ملی و اقتدار ایران اداره نشود و چه اتفاقی افتاده است در بخشی از اداره کشور نامحرمان و نااهلان وارد شده اند.

وی افزود: علاوه بر این آلودگی‌های امنیتی، آسمان ما را بردند مسافربری ترکیه و امارات مزیت نسبی و منافع آسمان ما را برد بنادر چند صد میلیون تنی عمان و امارات سواحل ما را از منافع بندری خالی کرده است نباید اینگوته باشد.

رضایی اظهار کرد: به دقت به اظهارات آقایانی که در این چند روز آمده اند گوش کرده ام و بسیاری از آن‌ها از فساد و از تبعیض ناکارآمدی گفتند که درست است، اما چرا علل این‌ها را نگفتند و چرا سهم خود را در این تبعیض‌ها بیان نکرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز روز شعار دادن نیست روز برنامه است روز وعده دادن نیست عمل کردن است.

رضایی با بیان اینکه امروز روزی است که باید از سعی و خطا جلوگیری کنیم. تکرار دولت‌های گذشته سم مهلک آینده ایران است و نیاز به دولت نو و راه نو داریم که باید در پیش بگیریم نیاز به دولت مردمی قوی کارآمد که اگر از جناح‌های سیاسی هم در آن شرکت می‌کنند به خاطر شایستگی و لیاقت آنان باشد نه به خاطر خرید و فروختن پست‌ها یا امضا‌های طلایی.

وی افزود: امروز باید هر چیزی سر جای خود قرار بگیرد و آخرین ریالی که از بیت‌المال ایران خارج شده است سر جای خود برگردد.

این داوطلب ریاست جمهوری با اشاره به وضعیت بورس کشور گفت: اینکه اقتصاد پادگان و دادگاه نیست درست است، اما محل فلسفه بافی نیست. اقتصاد علم است که با دخالت دولتمردان ما آسیب جدی دیده است. اقتصاد ایران دانش اقتصادی می‌خواهد. نه علم اقتصاد دارند و نه از نظر اقتصاددانان استفاده می‌کنند و هشدار اقتصاددانان را هم جدی نمی‌گیرند.

رضایی با کنایه به برخی دیگر از کاندیدا‌ها گفت: کسانی آمده‌اند اینجا که خودشان مسبب مشکلات کشور بودند، این‌ها چه تراژدی راه انداختند. یک عده زدند زیر گریه و یک عده آمدند و گفتند نه چکش و نه کلید. شما‌ها عامل بدبختی مردم ایران بودید. اگر دولت‌ها و مجلس‌های گذشته درست عمل کرده بودند، اینگونه گرفتار نبودیم. آدم اینجا یک تراژدی دید، گویی که اصلاً آقایان هیچ دخالتی نداشتند. ما امیدوار هستیم یک بار دیگر ملت ایران به خروش بیاید. ما نیاز به یک بسیج عمومی داریم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۰۰۰۸۳۲، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
0
0
فقط میتونم بگم اقای رضایی خدا قوت چه روحیه بالایی داری واقعا 4 بار در انتخابات شرکت کردی و اینهمه شکست باعث مایوس نشدنت نشده عالیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
0
0
با برنامه ترين فرد براي پيشبرد اهداف نظام همين اقاي ررضايي بوده تو ده سال اخير
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین