پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۸۲۷
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۲
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتظار داریم برای مردم گفته شود که چرا و چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود؟

شعار سال:محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با ابراز نگرانی از نادیده گرفتن و فراموشی مردم در دعواهای سیاسی و سختی و مشقتی که از بی‌مسئولیتی مدیران بر آحاد جامعه گفت: تحریم‌های طالمانه آمریکا و شرکای غربی آن مشکلاتی را ایجاد کرده است اما دولت هم کشور را دچار خود تحریمی کرده است.
 
وی خواستار توضیح شفاف دولت درباره علل کاهش و افزایش قیمت دلار و طلا در بازار شد و گفت: انتظار داریم برای مردم گفته شود که چرا و چگونه قیمت دلار بالا و پایین می‌شود؟
 
رضایی با انتقاد از رفتار برخی از دولتمردان گفت: شما همان گروهی بوده‌اید که وقتی فرزندان این ملت با دست خالی در جبهه‌های جنگ با تمام استکبار می جنگدید ، شما نگران خانواده و فرزندان خود بودید.امروزه ما شاهد هستیم کسانی که از سفره انقلاب بیشتر برخوردار شده‌اند بیشتر طلبکارند. کسانی که برای انقلاب شهید داده‌اند ، جان دادند، مال دادند، سختی‌های اقتصادی و معیشتی را تحمل کردند، نه تنها خود را طلبکار نمی‌دانند که بدهکار انقلاب و نظام می‌داند.
 
وی افزود: مردم مدیرانی را که طی این سال‌ها ثروت اندوزی کرده‌اند ، مال اندوزی کرده‌اند و تنها به فکر خود بوده‌اند را تحمل نخواهند کرد.
 
رضایی یادآور شد: امکانات و توانمندی‌های بالقوه و بالفعل در کشور غیرقابل انکار است. اما متاسفانه احساس می‌شود که مدیران به ظرفیت درونی نظام و نیروی مردمی اعتماد و اعتقادی ندارند.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 20 اردیبهشت 1400، کدخبر: ، 2500652/www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین