پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۰۹۶
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
به ادعاى روزنامه العرب، رضایى در صورت پیروزى در انتخابات، در تعامل با غرب و کاهش تنش در برنامه هاى منطقه اى ایران موفق خواهد بود و این فرصتى استثنایى براى ترمیم روابط با ایران است!

شعار سال: روزنامه العرب چاپ لندن در گزارشى با عنوان "آيا محسن رضايى همان رئیس جمهور عمل گرايى است كه ايران در انتظار اوست؟" نوشته است: سوابق سياسى محسن رضايى فرمانده جالب توجه است، زيرا او در طول سالها از افراد نزديك به نظام بوده است.

اين روزنامه به نقل از "مايا نلسون" تحليلگر سياسى مى نويسد که به نظر مى رسد مواضع معتدلانه رضایی عملا بر سياست هاى ايران در بالاترين سطوح اثرگذار باشد، زيرا او به عنوان دبير مجمع مسؤول تدوين سياست هاى كلى است كه به تاييد رهبرى نظام مى رسد.

به ادعاى روزنامه العرب، رضايى در صورت پيروزى در انتخابات، در تعامل با غرب و کاهش تنش در برنامه هاى منطقه اى ايران موفق خواهد بود و اين فرصتى استثنايى براى ترميم روابط با ايران است!

 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال ،برگرفته از خبر24

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین