پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۳۰۹
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری از دیدار انتخاباتی خود با دو تن از نامزد‌های احتمالی خبر داد و تصریح کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ فارغ از هر نتیجه ای، قرار است ‎برادرانه و ‎همه با هم ایران را بسازیم. ضمن تکریم این نشست و همراهی، سوال ما از آقای رضایی این است که برنامه مشترک تان برای ساخت ایران چیست و تیم مدیریتی شما چه کسانی هستند؟

  شعار سال:دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و نامزد احتمالی انتخابات ریاست‌جمهوری از دیدار انتخاباتی خود با ۲ تن از نامزدهای احتمالی خبر داد و تصریح کرد: در انتخابات ۱۴۰۰ فارغ از هر نتیجه‌ای، قرار است ‎برادرانه و ‎همه با هم ایران را بسازیم.

دیدار رضایی رستم قاسمی سعید محمد
 
 محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و نامزد احتمالی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری از دیدار انتخاباتی خود با ۲ تن از نامزدهای احتمالی خبر داد.
 
رضایی با انتشار تصویری از دیدار خود با رستم قاسمی و سعید محمد، فرماندهان پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیای سپاه در صفحه خود در توئیتر، نوشت: «‏در نگرش اسلامی ایرانی به مدیریت، «داوطلبی برای مسئولیت» با «تلاش برای کسب قدرت» کاملاً متفاوت است. در انتخابات ۱۴۰۰ فارغ از هر نتیجه‌ای، قرار است ‎برادرانه و ‎همه با هم ایران را بسازیم.»

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه همشهری  ، تاریخ انتشار: 16 اردیبهشت 1400، کدخبر: 599402، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین