پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۶۰۹
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۱
در لوای استفاده ابزاری از قانون، آنقدر بی قانونی صورت گرفته که گروهی بخود اجازه می‌دهند، بشکل مسلحانه وارد کارخانه شده و اقدام به تخریب کنند.
شعار سال: اینکه خبر‌های باور نکردی از نیشکرهفت‌تپه در رسانه‌ها منتشر بشود موضوع تازه‌ای نیست، ولی پیش از این خبر‌ها مربوط به مسایل کارگری و مطالبات کارگرانی بود که در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند و در برخی مواقع هم نیرو‌هایی که از بیرون کارخانه تحرکاتی انجام می‌دهند باعث رخ‌داد‌های کارگری می‌‎‌شدند، ولی امروز منبع خبری فراز در هفت تپه فیلمی را در اختیار ما گذاشته که نشان می‌دهد دست‎های پشت پرده اجازه شروع فعالیت و اشتغال کارگران را در این منطقه نمی‌دهند.

لازم به ذکر است که مسوولان شرکت نیشکر هفت تپه قصد داشتند به مناسبت عید سعید فطر واحد تولیدی ام. دی. اف که به صورت مستقیم ۳۰۰ نفر را به‌کار می‌گیرد را افتتاح کنند که باتوجه به خراب‌کاری‌های انجام شده این افتتاح به تعویق افتاد.

این منبع خبری مدعی است که ۳ نفری که مبالغی را دریافت کرده بودند با بستن چفیه بر صورت و با در دست داشتن اسلحه‌های اتوماتیک (کلاشینکف) وارد محوطه می‌شوند و بعد از اینکه نگهبانان را با طناب می‌بندند وارد کارخانه‌ی تولید ام. دی. اف می‌شوند و برخی از کابل‌های مخصوص برق را به قصد خرابکاری با خود می‌برند. بر اساس اطلاعات به دست آمده این ۳ نفر که با جریان خاصی هم در ارتباط هستند توسط نیرو‌های امنیتی دستگیر شده‌اند و در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برند. ادامه داستان را در فیلم زیر تماشا کنید.
 
تعداد بازدید : 8


شعار سال، با اندکی  و اضافات، برگرفته از فراز، تاریخ انتشار:۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۴۰۰۰۲۲۵، www.faraz.i
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین