پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۸۶۲
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
سرهنگ سعید راستی گفت: یکی از پیمانکاران عده‌ای از اراذل و اوباش را اجیر می‌کند و با سلاح سرد و شبه سلاح گرم به کارگران یک پیمانکار دیگر حمله ور می‌شوند و آن‌ها را شبانه مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
شعار سال: بازیافت و جمع آوری زباله در تهران یکی از معضلاتی است که در ورای آن ده‌ها آسیب رقم می‌خورد و شهرداری پس از اعلام هشدار‌های فراوان هنوز نتوانسته است به این حوزه سامان دهد. حوزه‌ای که علاوه بر تخریب چهره شهر، خطر شیوع بیماری، کار را به نزاع و درگیری مسلحانه گذاشته است و هر روز بیش از دیروز بی ضابطه در این حوزه عمل می‌شود و هنوز شهرداری نتوانسته است در خصوص آن اقدامی انجام دهد.

سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در این خصوص گفت: بازیافت زباله در تهران به وضعیت مافیایی درآمده است و در منطقه ۳ شهرداری تهران درگیری‌هایی ایجاد شده است.

او افزود: شهرداری با پیمانکاران قرارداد امضا کرده است و رقبایی نیز در این میان وجود دارد. پس از این اتفاق کارگران حوزه بازیافت در اختلافاتی که در عرصه جمع آوری زباله بوجود آمد، به درگیری دسته جمعی با سلاح سرد اقدام کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: یکی از این پیمانکاران عده‌ای از اراذل و اوباش را اجیر می‌کند و با سلاح سرد و شبه سلاح گرم به کارگران یک پیمانکار دیگر حمله ور می‌شوند و آن‌ها را شبانه مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند. پس از این که این افراد دستگیر شدند، این افراد با مامورین انتظامی نیز درگیر شدند.

سرهنگ راستی ادامه داد: پیمانکاران فراوانی در حوزه زباله در تهران فعالیت می‌کنند، اتفاقی که رقم خورده است، درگیری میان دو پیمانکار جمع آوری و بازیافت زباله بوده است. یکی از این شرکت‌ها این اراذل و اوباش را اجیر کرده بود و همگی با اقتدار کامل دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ تصریح کرد: هر شخصی که بخواهد امنیت جامعه را برهم بزند با آن‌ها با شدت برخورد خواهد شد. مبارزه با اراذل و اوباش با اقتدار است و هیچ مجرمی مصونیت ندارد. به صورت متوالی عملیات‌هایی علیه اراذل و اوباش انجام می‌شود و با قدرت طرح‌های ما ادامه دارد.

یکی از مجروحین این درگیری گفت: ما زباله‌ها را در ساعات پایانی شب جمع آوری می‌کردیم که در همین حین یک گروه به ما حمله کرد و کارگران ما را با قمه و چوب مورد ضرب و شتم قرار دادند و این اتفاق چندین بار رقم خورده است و عملا کاگران ما امنیت خود را از دست داده بودند.  اگر همکاری پلیس نبود ما دیگر نمی‌توانستیم به جمع آوری زباله مبادرت کنیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۹۹، کدخبر: ۱۱۴۵۰۳۱، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین