پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۸۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۳
در گذشته‌ای نه چندان دور، همراه داشتن پول نقد امری ضروری بود؛ تا جایی که ممکن نبود شخصی با جیب خالی بتواند ساعتی را در بیرون از منزل دوام بیاورد. یعنی انجام همه کار‌های روزمره تنها از طریق تبادل وجه نقد امکان‌پذیر بود. به عنوان مثال، برای پرداخت کرایه تاکسی راهی به غیر از ارائه پول نقد را نمی‌شد تصور کرد.
شعار سال: به تدریج، کارت‌های بانکی جای اسکناس‌های ریز و درشت را گرفتند. حالا دیگر در مواردی می‌توانستید برخی حساب‌های خود را از طریق کارت‌های بانکی معتبر پرداخت کنید. با این حال، انجام این کار هم مشکلات متعددی را به دنبال دارد. از این جمله، می‌توان به احتمال انقضاء تاریخ اعتبار کارت، به وجود آمدن برخی مشکلات فیزیکی در آن، به همراه نداشتن کارت بانکی و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

راه‌کار جایگزین

لزوم حل کردن چنین مشکلاتی، توسعه‌دهندگان را بر آن داشت که راه‌کار‌های کارآمدتری را با پول نقد و کارت بانکی جایگزین کنند. پیشرفت فناوری، توسعه زیرساخت‌ها و گسترش استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند و نرم‌افزار‌های مرتبط با آن‌ها دستیابی به روش‌های نوین پرداخت را امکان‌پذیر کرده است. پرداخت کرایه تاکسی با اسکن کد پرداز QR یکی از بهترین روش‌هایی است که این روز‌ها به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت در گوشه و کنار شهر سفر کنید.
 
راهکاری امن و بهداشتی با اسکن کد پرداز QR

آشنایی با اپلیکیشن تاپ

اپلیکیشن تاپ یکی از کاربردی‌ترین و ساده‌ترین نرم‌افزار‌های رایگان در حوزه پرداخت آنلاین است. توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار تلاش می‌کنند تا متنوع‌ترین و پرکاربردترین خدمات را از ایمن‌ترین روش‌های ممکن بر روی تلفن همراه ارائه دهند.

این اپلیکیشن به شرکت تابان آتی پرداز تعلق دارد. این شرکت از زیر مجموعه‌های گروه داده‌پردازی بانک پارسیان بوده و کلیه خدمات خود را با نظارت شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، شاپرک و بانک مرکزی ارائه می‌دهد. طبیعی است که این همکاری گسترده، بهره‌برداری از خدمات پرداخت را به امن‌ترین وجهی امکان‌پذیر می‌کند.

روش استفاده از کدپرداز تاپ QR

کدپرداز تاپ QR از جمله خدمات متنوع و کاربردی این اپلیکیشن است که زندگی کاربران را به مراتب ساده‌تر از گذشته کرده است. با استفاده از کدپرداز تاپ (QR) دیگر لازم نیست نگران به همراه نداشتن پول نقد یا عمل نکردن کارت بانکی و دستگاه خودپرداز باشید. کافی است گوشی هوشمند خود را در دست گرفته و از اتصال به اینترنت اطمینان یابید. پس از دانلود و نصب اپلیکیشن تاپ، شما به سادگی می‌توانید به قابلیت‌های بی‌نظیر آن دسترسی داشته باشید.

روش نصب اپلیکیشن تاپ

اپلیکیشن تاپ برای سیستم عامل‌های اندروید و نسخه دسکتاپ برای IOS طراحی شده است. دانلود و نصب این برنامه از چند طریق امکان‌پذیر است:

مراجعه به اپ استور‌های معتبر

گوگل پلی: https://play.google.com/store/apps/details?id=ir.tgbs.peccharge

کافه بازار: https://cafebazaar.ir/app/ir.tgbs.peccharge

مایکت و ….

مراجعه به وب‌سایت تاپ به آدرس https://top.ir/codepardaz
استفاده از تلفن همراه، گرفتن شماره ۳۰۰۰۷۱ و ارسال عدد ۱ به این شماره
 
راهکاری امن و بهداشتی با اسکن کد پرداز QR
روش پرداخت کرایه تاکسی با اسکن QR

همان طور که پیش‌تر هم گفته شد، ابتدا باید از اتصال گوشی هوشمند خود به اینترنت اطمینان یافته و با کمک یکی از روش‌های یاد شده اپلیکیشن تاپ را نصب کرده باشید. با ورود به این اپلیکیشن، آیکون‌های متعددی را مشاهده خواهید کرد. کافی است آیکون قبض را انتخاب کنید. سپس، کدپرداز داخل تاکسی را اسکن کرده و پرداخت خود را با ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهید.

مزایای پرداخت کرایه تاکسی با اسکن QR

با استفاده از روش پرداخت کرایه تاکسی با اسکن QR دیگر نیازی نیست پول نقد به همراه داشته باشید. اصلا لازم نیست در هر گوشه‌ای اتومبیل را متوقف کرده و به یکی از دستگاه‌های خودپرداز سطح شهر مراجعه کنید. دیگر ضرورتی ندارد در سرما و گرما در صف انتظار خودپرداز ایستاده یا با دستگاه‌هایی مواجه شوید که از نقص فنی برخوردار هستند.

مجموعه این عوامل، علاوه بر کاهش دغدغه‌های فکری به جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی شما نیز کمک کرده و امنیت بیش‌تری را برای شما به ارمغان می‌آورد. به این ترتیب، شما هم می‌توانید در آرامش کامل، زمان و انرژی خود را برای انجام امور مهم‌تری صرف کنید.

در تاکسی بی تاپ نباش با کد پرداز به راحتی بپرداز!

پرداخت کرایه تاکسی با اسکن QR از ساده‌ترین روش‌هایی است که به مدیریت وقت و انرژی و ایجاد فضای ذهنی آرام و راحت کمک می‌کند. علاوه بر این‌ها، انجام هر یک از تراکنش‌ها از طریق اپلیکیشن تاپ، به طور خودکار شما را در فهرست قرعه‌کشی‌های روزانه این برنامه قرار می‌دهد. هر تراکنش یک امتیاز به همراه دارد. بنابراین، طبیعی است که استفاده مستمر از این اپلیکیشن، احتمال برنده شدن شما را افزایش خواهد داد. به خاطر داشته باشید که اپلیکیشن تاپ با امکانات گسترده و جوایز نفیس در انتظار شماست!


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از توسعه پویا، تاریخ انتشار: ۲۷اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۵۱۱. toseepooya.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
0
0
در دنیای امروز امری ضروری است...
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین