پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۹۵۸
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹
محمدرضا باهنر گفته است: "من احساس می‌کنم احمدی‌نژاد الان به موقعیتی رسیده است که دارد فریاد می‌زند که بیایید من را بگیرید. دستگیری آقای احمدی‌نژاد بهترین اتفاق برای وی است. اما نظام بزرگوارتر و زیرک‌تر از آن است که به احمدی‌نژاد این فرصت را بدهد. "
شعار سال: احمد زید آبادی در کانال شخصی اش با ذکر این عبارت نوشت:

«که اینطور! ولی باهنر توضیح نداده که احمدی‌نژاد دقیقاً چه جرمی مرتکب شده که به معنای فریاد زدن برای دستگیرشدن است؟ اینکه گفته است "اگر تأیید صلاحیت نشود، درانتخابات شرکت نمی‌کند"؟ یعنی جایی در عالم پیدا می‌شود که کسی را به دلیل اعلام عدم شرکت در انتخابات آن هم در پی رد صلاحیت فردی‌اش، مجرم بدانند و دستگیر کنند؟

گذشته از این، اگر عدم دستگیری احمدی‌نژاد، نتیجۀ زیرکی و بزرگواری نظام است، چرا فقط در مورد احمدی‌نژاد این زیرکی و بزرگواری مصداق پیدا می‌کند و شامل صد‌ها تن دیگر از هموطنانِ زندانیِ با اظهاراتی مشابه نمی‌شود؟

نه همشهری نسبتاً گرامی! دلیل مصونیت احمدی‌نژاد نسبت به دیگران، این حرف‌ها نیست.

در واقع به دلیل حمایت‌های بی‌قید و شرط و بی‌دریغِ پیشینِ جناح متبوع شما از وی، محبوبیتش در بین بخشی از نیرو‌های اصطلاحاً ارزشی و تا اندازه‌ای هم نفوذ توده‌ای او، دستگیری‌اش پر هزینه شده است!»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از عصر ایران، تاریخ انتشار:۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۷۸۴۶۶۳، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین