پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۰۷۰
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۴
به تازگی استیکری به بازار آمده که با ایجاد لایه محافظ دور میوه باعث می‌شود میوه‌ها دو هفته بیشتر سالم بمانند و دیرتر فاسد شوند

شعار سال:استیکری که با ایجاد لایه محافظ دور میوه باعث می شود میوه ها دو هفته بیشتر سالم بمانند و دیرتر فاسد شوند.

این استیکرها انباشته از ماده ای گیاهی و ضدمیکروب است. ماده ای شبیه به مواد شیمیایی طبیعی که خود گیاهان هم درون خود دارند و از عفونت قارچی آنها جلوگیری می کند.

این استیکرها غیرسمی هستند و بهترین کارایی را روی سیب، آووکادو، مرکبات و انبه دارند.

«استیکس فرش»، در نظر دارد استیکرهای مشابهی را برای توتها و سبزیجات تولید کند تا علاوه بر جلوگیری از هدر رفتن پول خریداران، مشکل جهانی پسماند را نیز حل کند.

در ایالات متحده نیمی از میوه و سبزیجات تنها به این دلیل که ظاهرشان استاندارد نیست دور ریخته می شوند که اکثر آنها در زمین ها رها شده یا خوراک گاوها می شود.

در سطح جهانی یک سوم غذا معادل یک تریلیون دلار دور ریخته می شود. کشورهایی مثل دانمارک و بریتانیا ابتکار عمل را در کاهش پسماند در دست گرفته اند و غذاهای مانده را به صورت رایگان توزیع می کنند. فروشگاه زنجیره ای سیرپلاس در آلمان میوه ها سبزیجات «زشت» را تا ۸۰% زیر قیمت عرضه می کنند.

تعداد بازدید : 10

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از كانال انجمن صنايع خوراك دام ايران

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین