پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: هنوز مبلغ اختلاس شده از فرودگاه همدان مشخص نیست با این وجود دستگاه های نظارتی و امنیتی به جد پیگیر فساد مالی رخ داده هستند.

شعار سال: امیر خجسته گفت: بنده به عنوان رییس فراکسیون مفاسد اقتصادی همراه با همکاران خود بحث تحقیق و تفحص درباره فرودگاه های کشور را آغاز کرده ایم.

وی با بیان اینکهاتفاقات رخ داده در فرودگاه همدان سبب شده مراقبت ها و نظارت های ویژه ای هم از سایر فرودگاه ها داشته باشیم، اظهار کرد: درباره مسائل رخ داد در فرودگاه همدان با مراجع ذی صلاح نظارتی و انتظامی همکاری های لازم را داریم و با جدیت و سرعت موضوع فساد مالی را پیگیر هستیم.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: در حال حاضر مبلغ اختلاس شده مشخص نیست اما ما پیگیر ماجرا هستیم و مدیر سابق کنار رفته است و پرونده این فساد مالی توسط سازمان بازرسی در حال تحقیق است.

خجسته عنوان کرد: زمانی که به مدیری گفته می شود کنار برود و سرپرستی جایگزین او شود، به طور قطع مشخص می شود که مشکلاتی در فرودگاه وجود داشته است.

وی تصریح کرد: نظارت بر فرودگاه همدان الگویی برای نظارت و بازرسی از فرودگاه های سراسر کشور شده است.

به گزارش خبرنگار رودآور، ۲۴ مهر ماه سال جاری خبری در سایت رودآور با عنوان ” یک جا به جایی شبانه؛ کلوندی؛ سرپرست جدید فرودگاه همدان شد/ خبرنگاران به دنبال علت جا به جاییمنتشر شد، در آن خبر آمده بوده که ” علی کیخایی از مدیریت فرودگاه همدان رفت و به جای وی سهراب کلوندی به عنوان سرپرست جدید فرودگاه معرفی شد.”

حال پس از چند روز مشخص شده است که علت این جا به جایی شبانه بنا به گفته رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی، فساد مالی رخ داده در فرودگاه همدان بوده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری سایت خبری تحلیلی سیریک، تاریخ انتشار 6 آبان 95 ، کد مطلب: 39510: www.azini.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۷
0
0
توی فرودگاه چه چیز رو می شه بالا کشید من موندم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین