پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۷۵۲
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با اشاره به پیروزی فلسطینیان در جنگ ۱۲ روزه غزه گفت: اکنون رژیم صهیونیستی تنبیه لازم را از محور مقاومت دریافت کرده است؛ البته این موضوع سرآغاز شکست‌های نوین رژیم اشغالگر قدس است.
شعار سال : عباس مقتدایی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره زمین‌گیر شدن صهیونیست‌ها طی جنگ ۱۲ روزه و شکست فاحش آن‌ها از اهالی غزه اظهار داشت: مدت‌ها بود که رژیم صهیونیستی در گوشه‌های مختلف جهان اسلام شعله‌افروزی می‌کرد و نهایتاً این شعله‌ها دامن آن رژیم را گرفت و اکنون مشخص شده است که این رژیم اشغالگر تبدیل به طوفانی شده است که حاصل باد‌هایی بوده که آن‌ها کاشته بودند.

وی افزود: ترور‌ها و حرکت‌ها و اقدامات طراحی شده توسط آن‌ها در حالی بود که آن‌ها بنا داشتند قدرت خود را به رخ دیگران بکشند و نفوذشان را در کشور‌های اسلامی نشان دهند و اعلام کنند در دل کشور‌های محور مقاومت می‌توانند رعب و وحشت ایجاد کنند و یا وانمود کنند توانمندی اقدامات دقیق و برنامه‌ریزی شده را دارند، اما همگی این کار‌ها در نتیجه مقاومت مردم غزه و استفاده آنان از سلاح‌هایی که در غزه ساخته شده بود به یکباره برباد رفت.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: مردم غزه و فلسطینیان می‌دانند که هم‌اکنون با رژیمی ترسو، بحران‌زده، نگران و اسیر اقدامات خودساخته مواجه هستند.

مقتدایی گفت: اکنون رژیم صهیونیستی تنبیه لازم را از محور مقاومت دریافت کرده است و سر جای خودش نشسته است البته به نظر می‌رسد که این موضوع سرآغاز شکست‌های نوین رژیم اشغالگر قدس است و سال‌ها طول می‌کشد تا مجدداً این رژیم از این چمن‌زنی نیرو‌های مقامت بیرون بیاید.

نماینده اصفهان در مجلس گفت: آنچه در غزه اتفاق افتاد که رژیم اشغالگر قدس توانمند نیست بلکه اسیر تخیلاتی شده که عملاً با این رخداد‌های ۱۲ روزه توان این رژیم محک زده شد و مشخص شد که فلسطنیی‌ها که در داخل غزه و چه در بیرون آن و در اراضی ۱۹۴۸ و در اراضی ۱۹۶۷ همگی به این موضوع فکر می‌کنند که حد بالاتری از توانمندی فلسطینی‌ها را به رخ صهیونیستی بکشند.

وی افزود: پیروزی در جنگ ۱۲ روزه غزه مردم فلسطین و نسل‌های جدید و جدیدتر آن را نشان داد و این افزایش روحیه کاملاً مشهود است و عملاً امنیت رژیم صهیونیستی کاملاً متزلزل شده است و همه مناطق فراتر از غزه برای صهیونیست‌ها ناامن است و زمان شروع اقدامات بین‌المللی برای محکوم کردن رژیم صهیونیستی و زیاده‌طلبی‌های آن وجود دارد که این روند شدت هم خواهد گرفت.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۳۰۱۰۰۰۸۸۲، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین