پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۴۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس پیروزی ملت و مقاومت فلسطین بر دشمن صهیونیستی و آتش‌بس در غزه را جشن گرفتند.
شعار سال: همزمان با آغاز آتش بس در نوار غزه، جنبش حماس و گردان‌های عزالدین القسام از ساکنان غزه خواستند به خیابان‌ها بیایند و پیروزی مقاومت بر رژیم اشغالگر را جشن بگیرند.

فلسطینیان ساکن نوار غزه و کرانه باختری از جمله شهر قدس پیروزی ملت و مقاومت فلسطین بر دشمن صهیونیستی و آتش‌بس در غزه را جشن گرفتند.

شهر رام الله در مرکز کرانه باختری عرصه تظاهرات شبانه برای جشن و شادمانی از برقراری آتش بس در غزه بود. صد‌ها تن با تجمع در مرکز این شهر، پرچم فلسطین، مقاومت و حماس را در دست داشتند و در حمایت از مردم غزه شعار سر دادند.

تظاهرات خودرویی و همچنین تجمع جوانان در شهر الخلیل برای جشن و شادمانی و شعار‌ها در حمایت از نوار غزه برگزار شد.

همچنین با شروع آتش‌بس در غزه، مساجد این باریکه فریاد الله اکبر سر دادند.

با تأیید آتش بس به طور رسمی از سوی نتانیاهو که به اطلاع مصر رسید، موفقیتی برای فلسطین رقم خورد و موجی از غرور در میان فلسطینیان دیده شد. فلسطین این عقب نشینی کم نظیر اسرائیل و شکست هیمنه نظامی این رژیم جنایتکار را مرهون قدرت بازدارندگی مقاومت می‌داند.

ساعاتی پیش رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند طبق توافق با طرف مصری، آتش بس در نوار غزه از ساعت ۲ صبح روز جمعه (به وقت محلی) آغاز می‌شود.
 
شادمانی فلسطین از پیروزی مقاومت

طنین انداز شدن تکبیر‌های عید در صیدا

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، همزمان با برقراری آتش بس در نوار غزه و پیروزی مقاومت بر رژیم اشغالگر تکبیر‌های عید در شهر صیدا در لبنان طنین انداز شد.

حضور گسترده فلسطینی‌ها در مسجد الاقصی

شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، صد‌ها فلسطینی‌ها در قدس اشغالی همزمان با اعلام آتش بس در نوار غزه در مسجد الاقصی حضور یافتند و فریاد تکبیر عید سر دادند.

حماس:‌ ای نتانیاهو، ما پیروز هستیم

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد، خلیل الحیه عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در مراسم جشن پیروزی مقاومت در نوار غزه با بیان اینکه پیام اسماعیل هنیه را به ملت پیروز فلسطین منتقل می‌کند، گفت: سپاس برای خداوندی که ملت ما، قدس و محله شیخ جراح را پیروز گرداند. ملت فلسطین در هر جایی قیام کرد تا اعلام کند همه ما فدای فلسطین، قدس و مسجد الاقصی هستیم. ما با وجود همه دردها، جراحت ها، خانه‌های ویران شده و شهید شدن فرزندان مان حق داریم شاد باشیم. ملت ما در کرانه باختری، قدس و هر جای دیگری برای جشن پیروزی به خیابان‌ها آماده اند. ما در این نبرد یکپارچه رژیم اشغالگر را هدف قرار دادیم تا تأکید کنیم مقاومت، ملت فلسطین را متحد کرده است.

او ادامه داد: ما به نتانیاهو می‌گوییم این‌ها پهلوانان مقاومت هستند که با ملت و مقاومت ما بیعت می‌کنند.‌ ای نتانیاهو، ما پیروز هستیم چرا که در حال حاضر مجاهدان مان در تونل‌هایی که گمان می‌کردی ویرانش کرده ای، با افتخار حضور دارند.

الحیه اظهار داشت: درود‌های محمد الضیف فرمانده گردان‌های قسام و پیام وحدت، برادری، مقاومت و تبریک اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت را به شما منتقل می‌کنم. همه شهر‌های فلسطین در کرانه باختری، غزه، قدس و داخل اراضی اشغالی ۴۸ شاهد برگزاری جشن و شادمانی هستند، زیرا همه ما این پیروزی را با هم محقق ساختیم. مقاومت دژ مستحکم و نفوذناپذیر و مایه عزت، کرامت و امیدواری ملت ما است.

این رهبر ارشد حماس تصریح کرد: به ملت خود می‌گوییم ما هرگز شما را تنها نخواهیم گذاشت و شهر‌هایی را که رژیم اشغالگر ویران کرده است، بازسازی خواهیم کرد و خنده را به لب ملت فلسطین باز می‌گردانیم. ما به شهدا، مجروحان، اسرا، مسجد الاقصی و محله شیخ جراح وعده می‌دهیم که به شما وفادار خواهیم ماند. ما به اعلام همبستگی و انسجام عمومی در قبال آرمان فلسطین که بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است، افتخار می‌کنیم.

گردان‌های عزالدین القسام: ما صهیونیست‌ها را خوار و ذلیل کردیم/ حمله گسترده‌ای را تدارک دیده بودیم
ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام در سخنانی گفت: به اهالی غزه، شیخ جراح، قدس و مسجد الاقصی درود می‌فرستیم. ما با افتخار، اراده و اقتدار برای دفاع از قدس به نیابت از همه امت وارد این نبرد شدیم و توانستیم دشمن و ارتش وحشی آن را که به حمله به زنان و کودکان و برج‌های مسکونی افتخار می‌کند، خوار و ذلیل سازیم. ما برای دفاع از محل معراج پیامبرمان وارد این نبرد شدیم و هرگز در دفاع از مسجد الاقصی، قدس و روستا‌های اشغالی کوتاهی نخواهیم کرد. ما خود را برای این نبرد آماده کرده بودیم و اگر دشمن به خود جسارت حمله به ملت و مقدسات فلسطین را بدهد، غافلگیری‌های بیشتری برای آنان داریم. ما به میانجی‌گری طرف‌های عربی برای آتش بس پاسخ دادیم و حملات موشکی را متوقف کردیم تا واکنش دشمن را مشاهده کنیم. گردان‌های القسام حمله‌ای را تدارک دیده بود که سراسر فلسطین اشغالی از حیفا تا رامون را در بر می‌گرفت.
 
تعداد بازدید : 3
 
تعداد بازدید : 3
 
تعداد بازدید : 3
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۷۶۳۵۹۷، www.yjc.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
0
0
ان شاالله همین طور باشه که شما می گید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین