پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۴۳۸۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
با اظهارات دبیر کارگروه تنظیم بازار کشور که همچنان می‌گوید؛ هیچ تصمیمی درباره قیمت نان اتخاذ نشده است، تعداد زیادی از نانوایی‌ها به ویژه در تهران قیمت نان را افزایش داده اند و ظاهراً مسئولان نظارتی وزات صمت هم در خواب هستند که اجازه چنین تخلفی در روز روشن به نانوایی‌ها داده می‌شود.
شعار سال: عباس قبادی دبیر کارگروه تنظیم بازار کشور در مورد برخی شایعات مبنی بر افزایش قیمت نان افزود: فعلا هیچ تصمیمی درباره قیمت نان اتخاذ نشده و هر گونه افزایش قیمت نان قبل از تایید و اعلام رسمی مراجع ذیربط تخلف محسوب می‌شود.

این اظهارت آقای قبادی در حالی است که تعداد زیادی از نانوایی‌ها به ویژه در تهران قیمت نان را افزایش داده اند و ظاهراً مسئولان نظارتی وزات صمت هم در خواب هستند که اجازه چنین تخلفی در روز روشن به نانوایی‌ها داده می‌شود.

در آستانه انتخابات موج جدیدی از گرانی‌های رسمی و غیررسمی در کالا‌های اساسی شامل شیر و لبنیات، روغن، مرغ، خودرو، نان و لوازم خانگی کلید خورده که مسئولان دولت فقط نظاره گر هستند و تکذیب می‌کنند.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۳۶۸۰۸، www.dana.ir
اخبار مرتبط
برچسب ها: نان ، نانوایی ، وزات صمت ، تخلف
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
0
0
واقعا که مملکت بی صاحابه این از گرانی ها این از قطعی برق فردا پس فردا آبم قطع میکنن راحت دیگه چه امکاناتی میخواین بیشتر از این؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین