پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و مدیران عامل شرکت‌های فولاد صبانور و شهید قندی نخستین جلسه بازنگری و تدوین برنامه راهبردی این شرکت روز یکشنبه دوم خرداد ماه برگزار گردید.
شعار سال : با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات و مدیران عامل شرکت‌های فولاد صبانور و شهید قندی نخستین جلسه بازنگری و تدوین برنامه راهبردی این شرکت روز یکشنبه دوم خرداد ماه برگزار گردید.

در این نشست، نماینده شرکت مشاور توضیحاتی را در خصوص لزوم تدوین و پیاده سازی استراتژی در مجموعه بیان نموده، مراحل انجام این امر و نکات کلیدی اجرای موفق آن را تبیین نمود.

دکتر نادری مدیرعامل سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات نیز در این نشست مدیران مجموعه را به همکاری و هماهنگی ویژه برای تدوین و اجرای این برنامه راهبردی فراخواند. وی گفت: اعتقاد دارم توسعه صنعتی کشور از مسیر توسعه شرکت‌های بزرگ می‌گذرد و تجربه‌های جهانی توسعه در کشور‌های پیشرفته نیز موید این موضوع است. توسعه شرکت‌های بزرگ قطعا با برخورداری از یک استراتژی درست، عملیاتی و مبتنی بر پایه‌های علمی امکان پذیر خواهد بود.

وی افزود: استراتژی هلدینگ ومعادن در هماهنگی و تعامل تنگاتنگ با برنامه‌های ایمیدرو، بنگاه‌های بزرگ حوزه معدن و صنایع معدنی و فولادی و شرکت‌های سرمایه پذیر و زیرمجموعه تدوین خواهد شد. به ویژه تلاش می‌کنیم برنامه‌های راهبردی شرکت‌های گروه منجر به حداکثر هم افزایی و توسعه کل آن‌ها و مکمل یکدیگر باشد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از معدن نامه، تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۸۰۰، madanname.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین