پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۶:۱۵
شناسایی مشکلات و تکمیل زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌های صنعتی باید در اولویت قرار گیرد و مشکلات تامین زیرساخت‌های حیاتی واحد‌های صنعتی همچون برق، آب، فاضلاب، معارضین و اسناد با فوریت حل شود

  شعار سال: نشست مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با معاونین و مدیران ستادی استان برگزار شد.
 
فریبرز سعیدی کیا طی نشستی با معاونین و مدیران ستادی شرکت شهرکهای صنعتی استان به بیان اهمیت نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب پرداخت و گفت: سال «تولید –پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، نقشه راه روشن و آینده ساز برای عبور از مراحل رشد و توسعه و رسیدن به پیشرفت همراه با عدالت است.
 
وی در ادامه بیان داشت: شعار سال با عنوان «تولید –پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری در راستای اقدام و عمل در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و اقتصاد مقاومتی در مدیریت مناسب و اجرای درست پروژه‌ها، کاهش هزینه‌ها و کیفیت مطلوب آن‌ها میباشد.
 
سعیدی کیا افزود: دیدگاه مجموعه صنعتی کشور مبتنی بر ایجاد تحول بیش از پیش در زمینه توسعه صنعتی است و منظور نمودن مشوق‌ها و تخفیف‌ها نیز به همین منظور می‌باشد لذا اطلاع‌رسانی توسط ابزارهای مختلف به جامعه صنعتی، سرمایه گذاران، عموم افراد جامعه در خصوص این موضوع از ضروریات محسوب می‌شود.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان میبایست با حضور همیشگی و پیگیری مداوم و برقراری ارتباط چهره به چهره با صاحبان صنایع دغدغه‌ها و نیازهای این خادمین بی‌منت عرصه صنعت را شناسایی و با تعامل دو سویه با مسئولین شهرستانی در جهت پاسخگویی و رفع مشکلات صنعتگران اقدام نمایند.
 
وی در ادامه بیان داشت: مدیران شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان می بایست به موضوعاتی همچون نگهداری از زیرساخت ها، فضای سبز، یکسان‌سازی تابلوهای ورودی شهرکهای صنعتی در سطح استان، ساماندهی پسماندهای واحدهای صنعتی، نظارت دقیق بر تجهیزات و ادوات ایستگاه‌های آتش نشانی مستقر در شهرکهای صنعتی، شناسایی مشکلات واحدهای صنعتی راکد، فعال، نیمه ساخت و… از مرحله واگذاری زمین تا بهره برداری رسیدن را بیش از پیش دقت نظر و توجه داشته باشند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان در ادامه به بیان اهمیت پیگیری امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی پرداخت و گفت: شناسایی مشکلات و تکمیل زیرساخت‌های لازم برای شهرک‌های صنعتی باید در اولویت قرار گیرد و مشکلات تامین زیرساخت‌های حیاتی واحدهای صنعتی همچون برق، آب، فاضلاب، معارضین و اسناد با فوریت حل شود.
 
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان در پایان بیان داشت: شهرک‌های صنعتی می‌توانند نقش ممتاز و بارزی در راستای رشد و پیشرفت اقتصادی داشته باشند باید با تلاش‌ها و پیگیری‌های ویژه سعی کنیم تا استان را به شأن و منزلت واقعی خود از لحاظ صنعتی‌سازی برسانیم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری دیار میرزا  ، تاریخ انتشار: 2اردیبهشت 1400، کدخبر: 617178، www.diyarmirza.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین