پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۴۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
سید مهدی نقوی، سرپرست سازمان در جلسه شورای اداری این سازمان با تبریک عید مبعث پیامبر اعظم (ص) از تلاش‌ها و اقدامات موثر دکتر مرتضی بانک، دبیر پیشین مناطق آزاد قدردانی به عمل آورد.
شعار سال: سید مهدی نقوی، سرپرست سازمان در جلسه شورای اداری این سازمان با تبریک عید مبعث پیامبر اعظم (ص) از تلاش‌ها و اقدامات موثر دکتر مرتضی بانک، دبیر پیشین مناطق آزاد قدردانی به عمل آورد و اظهار داشت: حضور مهندس حمیدرضا مومنی که از جنس مناطق آزاد و به عنوان مدیرعامل باسابقه در مناطق آزاد، موجبات دلگرمی است، چراکه ایشان با ظرفیت‌ها و فرصت‌های پیش روی مناطق آزاد آشنایی کامل دارند عاملی که در مسیر ایفای نقش موثر مناطق آزاد در اقتصاد ملی و بین‌المللی کشورمان حائز اهمیت است.

وی تلاش مضاعف و مجاهدانه تمامی معاونین و مدیران سازمان در دوران خاص کشور را خواستار شد و افزود: از تمام ظرفیت‌های قانونی جهت دست‌یابی به راهبرد‌های توسعه‌ای منطقه باید استفاده کرد.
 
عملکرد خوب سازمان در شاخص‌های اقتصاد مقاومتی

سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به عملکرد خوب سازمان در شاخص‌های اقتصاد مقاومتی، از تلاش‌های معاونت‌های اقتصادی و بندری سازمان در مسیر دست‌یابی به چنین موفقیتی قدردانی کرد و گفت: با پیگیری‌های مهندس قربانی مشاور حوزه عمرانی و مهندس شوقی معاون عمرانی سازمان که طی هفته‌های اخیر، مشکل اجرایی در مسیر سرعت بخشیدن به اجرای پروژه اتصال منطقه به شبکه ریلی کشور برطرف گردید.

وی با بیان اینکه در حال انتخاب پیمانکار به منظور احداث زیرساخت‌های سومین شهرک صنعتی منطقه می‌باشیم، تصریح کرد: مدیران حوزه‌های مرتبط با اهالی منطقه باید بیش از پیش در میان مردم حاضر شده تا با احصاء نیازمندی ها، دغدغه‌ها به معاونت‌های تخصصی انتقال داده شود.

در این نشست معاونین و مدیران سازمان در خصوص حوزه‌های تخصصی خود به اظهار نظر پرداخته و برنامه‌های خود را جهت رفع تسهیل و سرعت بخشیدن به برنامه‌های سازمان ارائه کردند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیار میرزا، تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹، diyarmirza.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
توسعه در هر کشوری زمانی رخ یده که تموم ارکان ها با هم به حرکت در بیان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین