پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۶۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳
اگر مشکلات مردم با توهین و اهانت به من حل می شود حل کنید.مردم با شعورند و تشخیص می‌دهند. مردم من را تجربه کردند شما را هم دیدند. با مردم صادق هستم. چرا به کاندیدا‌ها توهین می‌کنید. اولین بار کسی که اینجا پوششی عمل کرد دور قبل بود و در تاریخ سیاسی ایران بنیان شد، آن‌ها دوستان شما بودند.
شعارسال:ابراهیم رئیسی در زمانی که می‌توانست دیگر کاندیدا‌ها را نقد کند گفت:

در ارتباط با مطالبی که آقایان اشاره کردند، خواهش میکنم به نظرسنجی‌های بین مردم عنایت کنید. یکی از دغدغه‌های مردم بی صداقتی برخی از مسئولان است. انتظار مردم صداقت است.

اینکه کسی در کسوت کاندیدای ریاست جمهوری فقط برای جلب آرا و تخریب پیش برود. اگر این جواب می‌داد افرادی تخریب کردند مردمی که الان پای صبحت‌های ما هستند فکر کنید خودشان بروند و در سایت آموزش عالی مدارک من و دیگر آقایان را ببینند. آیا این بد نیست برای کسی که این ادعا را می‌کند؟ خسته نشدید از این همه تهمت زدن و اهانت کردن؟ اگر مشکلات مردم با توهین و اهانت به من حل می‌شود حل کنید.

مردم با شعورند و تشخیص می‌دهند. مردم من را تجربه کردند شما را هم دیدند. با مردم صادق هستم. چرا به کاندیدا‌ها توهین می‌کنید. اولین بار کسی که اینجا پوششی عمل کرد دور قبل بود و در تاریخ سیاسی ایران بنیان شد، آن‌ها دوستان شما بودند. این آقایان هرکدام شخصیتی هستند. رقابت و مشارکت این دیدگاه من است.

این اقتصاد است که کشور را به این روز انداختید؟ قوه قضاییه و دادگستری ما بیش از ۲ کارخانه را راه انداخته اند. این پیش روی مردم است. من مدیر نشسته در اتاق نیستم، شما پاسخ بدهید که چرا کار را به اینجا رساندید. چرا داد همه را درآوردید؟ چرا داد کارآفرین و کارگر و کشاورز را در آوردید؟
 
تعداد بازدید : 3
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی گیل خبر، تاریخ انتشار ۱۵ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۴۶۹۹۷۵، www. gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین