پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۵۷۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
اسماعیل دوستی با اشاره به اظهارات خلاف واقع و توهین‌های محسن مهرعلیزاده علیه آقای رئیسی گفت: بحث سندروم پست بیقرار و مدرک ششم ابتدایی که توسط آقای مهرعلیزاده مطرح شد بی‌احترامی بود و باید ایشان حتما باید از بیان این توهین‌ها عذرخواهی کند.
شعار سال: اسماعیل دوستی فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو سابق شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با حضور در اتاق گفت‌وگوی «سیاست در ایران» در کلاب هاوس در واکنش به مطالب خلاف واقع محسن مهرعلیزاده در مناظره امروز که علیه آقای رئیسی مطرح شد، گفت: آقای مهرعلیزاده باید از اصلاح‌طلبان و مردم و آقای رئیسی بابت اظهارات امروزش عذرخواهی کند.

وی خاطرنشان کرد: بحث سندروم پست بیقرار و مدرک ششم ابتدایی که توسط آقای مهرعلیزاده مطرح شد بی‌احترامی بود و باید ایشان حتما باید از بیان این توهین‌ها عذرخواهی کند.

دوستی تاکید کرد: رئیس قوه قضاییه باید مجتهد باشد و رهبری هم طبعاً یک مجتهد را برای ریاست قوه قضاییه منصوب می‌کنند و بنده از اظهارات آقای مهرعلیزاده خیلی متاسف شدم.
مهرعلیزاده حتما باید از آقای رئیسی عذرخواهی کند!
این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: آقای مهرعلیزاده باید اخلاقا از آقای رئیسی عذرخواهی کند؛ البته این توهین‌ها قطعاً جواب منفی از سوی جامعه خواهد گرفت. از نظر بنده برنده این مناظره متانت آقای رئیسی بود چراکه اگر شاید این حملات به مهرعلیزاده یا همتی می‌شد آن‌ها خیلی عکس العمل تندی از خود نشان می‌دادند.
 
بیشتر بخوانید:

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر:۲۵۱۵۷۷۱، tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
0
0
بله، عذرخواهی ها زیاد است ....
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین