پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۰۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
رئیس بنیاد شهید در خصوص آخرین وضعیت بررسی شهید محسوب کردن آتش نشانان،گفت: کمیته احراز در این خصوص تشکیل شده و در حال بررسی این مسئله هستند.

شعار سال:

حجت الاسلام سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی، در پاسخ به این سئوال که برخی از اعضای شورای شهر تهران معتقدند که بحث شهید محسوب کردن آتش نشانانی که حین خدمت جان خود را از دست می دهند در دولت و مجلس به نتیجه نمی رسد، بنیاد شهید و دولت چه دیدگاهی در این خصوص دارند، گفت: در بنیاد شهید کمیته احراز در این خصوص تشکیل شده است.

وی در رابطه با وظایف این کمیته، گفت: در بنیاد شهید کمتیه احراز فعال است و کسی که شهید یا جانباز می شود، این کمیته که مجموعه ای از افراد هستند،احتسابعنوان شهید برای افراد را بررسی می کند.

معاون رئیس جمهوری تصریح کرد: این مجموعه در حال حاضر در حال بررسی شهید محسوب کردن آتش نشانانی هستند که حین خدمت فوت می کنند و قرار است نظر خود را اعلام کنند.

شهیدی با اشاره به اینکه بنیاد شهیدموافق عنوان شهید برای آتش نشانانی است که حین خدمت جان خود را از دست می دهند، اظهار داشت: ما نظر مساعدی در این خصوص داریم چرا که عناوین دیگری از جمله شهید منا و شهید ترور داریم و در حال حاضر هم برای آتش نشانان عنوان« شهید خدمت» را بررسی می کنیم.

رئیس بنیاد شهید درخصوص آخرین وضعیت پرونده تخلفات بانک دی، گفت: این پرونده همچنان مفتوح است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 10 آبان 1395، کد مطلب:3810907 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین