پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۲۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲
حبیب آقاجری بیان کرد: قطعی‌ها ناگهانی برق در حالی که کشاورزان در آستانه برداشت محصولات خود هستند، آن‌ها را با افت ۴۰ تا ۵۰ درصدی برداشت محصول به رو خواهد کرد.
شعارسال: حبیب آقاجری، عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهار داشت: کشاورزان به شدت از قطعی برق ناراحت هستند چرا که قطعی‌ها ناگهانی صورت گرفته و از قبل به آن‌ها اطلاع داده نمی‌شود، در حالی که کشاورزان در آستانه برداشت محصولات خود هستند و به‌یقین با افت ۴۰ تا ۵۰ درصدی برداشت محصول به رو خواهند شد.

وی بیان کرد: وزارت نیرو در راستای ایجاد نیروگاه‌های تجدیدپذیر، افزایش تولید برق و... که در برنامه ششم به آن‌ها تاکید شده اقدام قابل ‎توجهی انجام نداده است، به طور مثال باید طبق برنامه ششم توسعه تا سال ۱۴۰۰، ۵ هزار مگاوات نیروگاه برق تجدیدپذیر تولید شود، اما تاکنون فقط ۵۰۰ مگاوات تولید شده است.
 
قطعی برق برداشت محصول توسط کشاورزان را ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش داد
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار ۲۰ خرداد ۱۴۰۰، کدخبر: ۲۱۴۲۰۶۶، www.۹۰eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین