پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷
جانشین پلیس راهور ناجا از ادامه اعمال محدودیت‌های سفر به شهر‌های نارنجی و قرمز خبر داد و گفت: محدودیت تردد شبانه فارغ از رنگ بندی در تمام شهر‌ها اعمال می‌شود.
شعار سال : سردار سید تیمور حسینی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور افزود: در حال حاضر تردد عادی و روان خودرو‌ها در جاده‌های کشور در جریان است.

سردار حسینی اعلام کرد: ممنوعیت سفر به استان‌های شمالی کشور اعم از گلستان، گیلان و مازندران فارغ از رنگ بندی کرونایی اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: ممنوعیت خروج خودرو‌های بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی و ورود خودرو‌های غیر بومی به این دسته از شهر‌ها اعمال شده و متخلفان جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهر قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی سفر به شهر نارنجی را دریافت خواهند کرد.

جانشین پلیس راهور ناجا اعلام کرد: مأموران پلیس راه و راهور ناجا در سطح جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور حضور دارند و علاوه بر مدیریت ترافیک نسبت به اعمال قانون رانندگانی که اقدام به سفر غیر مجاز کنند اقدام خواهند کرد.

وی گفت: ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح فارغ از رنگ بندی در تمام شهر‌های کشور اجرا شده و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۱۳۳۴۳۵، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین