پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۶۷
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
ابرستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به طور قطع در ال‌کلاسیکو حضور خواهد داشت، او باید کفش‌های تازه آدیداس را در این بازی تبلیغ کند.

شعارسال :  لیونل مسی که به رغم حضورش در تمرین گروهی و دوندگی در کنار سایر بازیکنان، هنوز هم از دید کادر پزشکی بارسلونا در فهرست مصدومان بارسا قرار دارد روز گذشته از طرف آدیداس مامور تبلیغ کفش‌های تازه این کمپانی شد.

مسی در یک فیلم کوتاه تبلیغاتی نیز این کفش‌ها را تبلیغ کرده و به هواداران خود می‌گوید: با همین کفش‌ها شنبه در برنابئو گل خواهد زد.

مسی با آدیداس قرارداد 5 ساله منعقد کرده و برای حضور در ال‌کلاسیکودربی چاره‌ای جز بازی با کفش‌های آدیداس ندارد. کمپانی نایک البته در این میان دلخور است و پیش از این از مسی خواسته بود در صورت حضور در ال‌کلاسیکودربی حتما از کفش‌های نایک استفاده کند.

به این ترتیب دیگر نباید تردیدی در حضور مسی در ال‌کلاسیکودربی داشته باشیم، او باید با کفش‌های آدیداس وارد چمن برنابئو بشود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار چهارشنبه 27 آبان 1394 ، کد مطلب : 13940827000385 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین