پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۴۷۱۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۲
شنیده‌ها حاکی از آن است که وام بانکی طرح اقدام ملی مسکن از ۱۵۰ میلیون تومان به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد.
شعار سال:  یک مقام آگاه گفته است که این افزایش شامل ثبت‌نامی‌های جدید می‌شود. طبق این گزارش، هر چند این موضوع هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، اما شنیده‌ها از منابع موثق حاکی از آن است که فرایند افزایش میزان تسهیلات توسط وزارت راه و شهرسازی به انجام رسیده و متقاضیان جدید طرح اقدام ملی مسکن امکان دریافت تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی را خواهند داشت.
 
هفته گذشته «محمود محمودزاده» معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از آغاز مرحله پنجم ثبت نام متقاضیان این طرح در ۲۴۶ شهر کشور خبر داده بود که این ثبت نام تا دیروز ادامه داشت و قرار بر این است که به ثبت نامی‌های جدید نیز این وام تعلق گیرد. اتاق اصناف ایران نیز با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات حمایت از خانوار‌ها را برای اجاره املاک مسکونی بر مبنای مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا، تشریح کرد.
 
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: حداکثر افزایش اجاره بها یا مبلغ رهن برای این قرارداد‌ها در کلان شهر تهران تا سقف ۲۵ درصد و سایر کلان شهر‌ها تا سقف ۲۰ درصد و برای دیگر مناطق شهری کشور تا سقف ۱۵ درصد خواهد بود. مهلت ثبت‌نام اشخاص واجد شرایط برای دریافت تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ تمدید می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خراسان، تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۷۲۸۹۳۱، www.khorasannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین