پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۸۷۶۶
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهردار باید تراز ملی داشته و همچنین با دولت و مجلس برای رفع مشکلات بتواند رایزنی‌های لازم را انجام دهد. ما باید یک شهردار متعامل داشته باشیم تا بتواند از ظرفیت‌های کشور برای اداره شهر استفاده کند و همین‌طور ظرفیت‌های تهران را دراختیار مدیریت کشور قرار دهد و دولت از شهرداری برای رسیدن به اهداف استفاده کند و شهرداری برای توسعه از ظرفیت دولت استفاده کند.

شعار سال:پرویز سروی منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در خصوص ویژگی های شهردار آینده تهران گفت: شهردار آینده تهران باید بتواند نقایص را جبران کند. شهردار باید به دنبال هم‌افزایی برود. ما فرصت اختلاف نداریم و حرف اول را هم‌افزایی می‌زند. شهرداری در چهار سال گذشته عقب‌ماندگی‌های زیادی داشته و باید شهردار آینده تهران با دولت، مجلس و دستگاه‌ها ارتباط خوبی داشته باشد تا بتوانیم مشکلات را حل و فصل کنیم.
 
سروری تاکید کرد: شهردار آینده باید از نظر کارآمدی مورد قبول باشد. شهردار باید تراز ملی داشته و همچنین با دولت و مجلس برای رفع مشکلات بتواند رایزنی‌های لازم را انجام دهد. ما باید یک شهردار متعامل داشته باشیم تا بتواند از ظرفیت‌های کشور برای اداره شهر استفاده کند و همین‌طور ظرفیت‌های تهران را دراختیار مدیریت کشور قرار دهد و دولت از شهرداری برای رسیدن به اهداف استفاده کند و شهرداری برای توسعه از ظرفیت دولت استفاده کند.
 
این منتخب شورای شهر تهران ادامه داد: حتماً شهرداری باید انتخاب شود که این موضوع را داشته باشد و مورد اعتماد قوا باشد و حرفی برای گفتن در این زمینه داشته باشد. شهردار باید به سرعت بعد از ورود بتواند کارهای شهر را آغاز کند و همچنین با شورا هم‌افزا و همدل باشد.
 
سروری ادامه داد: شهرداری و شورا محل جنگ نیست. شهردار باید بداند که شورا مجموعه بالادستی است و حق نظارت دارد و باید با شورا در تعامل باشد. ما نباید شورای شهر و شهرداری را به محل منازعه بی‌خاصیت تبدیل کنیم،  باید بعد نظارتی را تقویت کنیم تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.
 
این مقام مسوول اضافه کرد: باید افرادی در شهرداری به کار گرفته شوند که پاکدست و کارآمد بوده، توانمندی‌های لازم را داشته، خوش‌انگیزه و انقلابی باشند و ترکیبی از جوانی در مدیریت شهری جلوه کند. ما یک شهردار سوپرمن می‌خواهیم. فردی که قدرتمند بوده و از حاشیه گریزان باشد. ببینید! شهرداری و شورای سیاسی باعث عقب‌ماندگی شهر می‌شوند. در دوره پنجم هم شاهد موضوعات این‌چنینی بوده‌ایم.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  دیده بان ایران، تاریخ انتشار: 8 تیر  1400، کدخبر:111142 ، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین