پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۴۷۸
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل اینکه برای ارائه خدمات اصلی مورد نیاز پرواز‌ها از برق اضطراری استفاده می‌شود مشکلی در این ایام قطعی برق برای اصل پرواز‌ها ایجاد نشده است. اما ارائه برخی خدمات فرودگاهی به مردم به مشکلاتی برخورد کرده‌اند.
شعار سال: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که قطع شدن برق مشکلی برای پرواز‌های مسافری ایجاد نکرده است، اما فرودگاه‌ها بعضا برای ارائه خدمات به مسافران و در برخی از حوزه‌ها به مشکلاتی برخورد کرده‌اند.

در روز‌های گذشته قطع شدن برق به صورت پراکنده آن هم در چندین مرحله مشکلات بسیاری برای مردم و بخش‌های مختلف ایجاد کرده است و بعضا این نگرانی و سوال برای مردم ایجاد شده که این مشکل آیا اختلال و مخاطره‌ای در پرواز‌ها ایجاد خواهد شد یا خیر؟

محمد حسن ذیبخش –سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- در این باره اظهار کرد: به دلیل اینکه برای ارائه خدمات اصلی مورد نیاز پرواز‌ها از برق اضطراری استفاده می‌شود و فرودگاه‌ها عموما به این تجهیزات مجهز هستند، مشکلی در این ایام قطعی برق برای اصل پرواز‌ها ایجاد نشده است.

وی افزود: البته قطع شدن برق مشکلاتی برای برخی فرودگاه‌ها چه در ماه‌های گذشته و چه در روز‌های اخیر ایجاد شده و آن‌ها در ارائه برخی خدمات فرودگاهی به مردم به مشکلاتی برخورد کرده‌اند. به عنوان مثال فرودگاه مهرآباد در پی قطع شدن برق برخی تابلو‌های اعلام پروازش با مشکل مواجه شده و سوخته است.

با توجه به این توضیحات به نظر نمی‌رسد برای ایمنی پرواز‌های مسافری مشکل خاصی به وجود بیاید و جای نگرانی برای مردم نیست، اما مسلما نمی‌توان گفت که قطعی برق در کشور هیچ مشکلی در این حوزه ایجاد نکرده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۴۱۵۱۰۳۱۰، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین