پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
میدانگاهی است این صنعت هوانوردی برای خودش. ما فلان می کنیم و بهمان. 30 سال است مردم این شعارهای بی خاصیت و کم خاصیت را از شما و بعضی از مدیران ناکارآمد قبل از شما به کرات شنیده اند. در حوزه صنعت هوانوردی کشور، تعارض منافع بی داد می کند . لذا اگر واقعا برای حرف خودت و شخصیت حرفه ای سی و اندی ساله ات احترام قائلی، اقدام کن. مردم دوست دارند ببینند چه می کنی آقای تورج خان دهقانی زنگنه. جناب کاپیتان عزیز، منتظریم. البته که تقریبا مطمئن هستیم از شما هم جز نمایش ،آبی گرم نمی شود. اما دوست داریم که بتوانی.
شعار سال: در طی ۱۰ روز گذشته بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی اقدام به افزایش قیمت بلیت هواپیما کردند و نرخ پرواز‌های داخلی خود را بدون داشتن مصوبه قانونی از شورای عالی هواپیمایی کشوری افزایش داده‌اند.

این افزایش غیر قانونی در حالی ادامه داشته است که طی روز‌های گذشته بار‌ها وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری هشدار‌های متعددی در این زمینه به متخلفان داده‌اند.

تورج دهقان زنگنه رییس سازمان هواپیمایی کشوری- در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: افزایش قیمت بلیت پرواز‌های داخلی غیر قانونی بوده و این کار تنها از سوی چند شرکت هواپیمایی انجام شده است که البته پس از پیگیری و هشدار‌های داده شده، اعلام کردند قیمت‌ها را به نرخ سابق باز می‌گردانند.

وی افزود: اینکه برخی از ایرلاین‌ها قیمت بلیت هواپیما را با وجود وعده‌ها و قول‌های مکرر به نرخ سابق (نرخ مصوب آبان ماه سال گذشته) بازنگردانده‌اند تخلفی آشکار و محرز است و سازمان هواپیمایی کشوری قطعا آن‌ها را به دستگاه قضایی و دیگر ناظران مانند سازمان تعزیرات حکومتی معرفی خواهد کرد.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: اگر به مردم اجحاف نشود همه پرواز‌های آن‌ها را قطع می‌کنیم.

دهقان زنگنه گفت: با وجود اینکه سازمان هواپیمایی کشوری در جریان قیمت‌گذاری بلیت هواپیما نیست، اما اگر اجحافی به مردم شود جلوی آن می‌ایستد و اجازه نمی‌دهد که برخی ایرلاین‌ها هر کاری که می‌خواهند انجام دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از الف، تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۴۰۰۰۴۱۲۰۰۴، www.alef.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین