پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۹۹۰۱
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
از زمان مدیریت ناکارآمد و مسئله دار عابدزاده بر سازمان هواپیمایی کشوری تا مدیریت آقای دهقانی زنگنه، بار‌ها و بار‌ها در ملاقات‌های حضوری و رسانه‌ای از تخلفات عدیده ایرلاین‌ها در افزایش قیمت بلیط و گرانفروشی‌ها با ارایه اسناد، گلایه شده و اطلاع رسانی صورت گرفته است. اما کمتر حرکتی را برای کنترل قیمت شاهد بودیم که علت آن را هم باید در تعارض منافع آشکار و کثیف حاکم بر صنعت هوانوردی کشور جستجو نمود. اگر سازمان هواپیمایی مستندات می‌خواهد، در خدمت هستیم. اگر هر سازمان امنیتی، نظارتی کشور یا حتی دفتر شخص وزیر، مستندات بخواهد در خدمت هستیم.
شعارسال: قیمت بلیت هواپیما در مسیر‌های داخلی از اویل تیر ماه افزایش پیدا کرد و مسئولان وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری بار‌ها هشدار دادند و تهدید کردند که این قیمت‌ها باید از سوی شرکت‌های هواپیمایی اصلاح شود، اما این اتفاق بعد از گذشت بیست روز نیفتاد و همچنان این وضعیت ادامه دارد و خبری از معرفی متخلفان و برخورد قضایی با آن‌ها که پیش از این مسئولان هشدار داده بودند، نیست.

در این میان ایرلاین‌ها که به نظر از شرایط کنونی سوء استفاده کردند و حاضر به پاسخگویی هم نیستند با قیمت‌های جدیدشان بلیت پرواز‌های داخلی را به مردم می‌فروشند؛ و به عنوان مثال همچنان قیمت بلیت پرواز تهران-مشهد برای فردا (شنبه ۱۹ تیر ماه) که باید تا سقف ۷۷۱ هزار و ۲۰۰ تومان فروخته شود تا یک میلیون و ۷۸ هزار و ۵۰۰ تومان به مردم عرضه می‌شود و تا کنون نه کسی دلیلی برای این افزایش قیمت عنوان کرده و نه توضیحی برای برخورد نکردن با این افزایش قیمت غیرقانونی!

فردا تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص می‌شود

 فردا جلسه شواری عالی هواپیمایی کشوری با حضور وزیر راه و شهرسازی، سرپرست جدید سازمان هواپیمایی کشوری و نماینده ایرلاین‌ها برگزار خواهد شد و قرار است تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص شود.

باید دید پس از این جلسه ایرلاین‌ها قیمت بلیت هواپیما را بنا به دستور وزیر راه و شهرسازی به نرخ‌های سابق باز می‌گردانند و پول‌های اضافی که از مردم گرفته‌اند را بازمی‌گردانند یا اینکه مانند آبان ماه سال گذشته و پس از مدت‌ها افزایش قیمت بدون مصوبه قانونی، نتیجه این جلسه تنها تایید این افزایش قیمت و صدور مجوز برای آن است.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۴۱۸۱۲۵۵۳، isna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین