پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۱۴۲
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
مسوول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادستان مهاباد به ماجرای پرحاشیه افتتاح یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان ورود قاطعانه کرد.
شعار سال : اکبر تایوغ با اشاره به افتتاح پرحاشیه یک واحد پارچه فروشی در مهاباد، اظهار کرد: هفته گذشته یک واحد پارچه فروشی در این شهرستان اقدام به مراسم افتتاحیه غیراخلاقی و استفاده از تبلیغات نامتعارف در این شهر کرده بود که به محض اطلاع، دادستان پیگیر این موضوع شد.

وی افزود: با ورود دادستانی مهاباد ضمن پلمب این واحد پارچه فروشی صاحب مغازه شناسایی و تحویل مقامات قضایی شد وسایر عوامل دخیل نیز شناسایی وتحت تعقیب قرار گرفتند.

مسوول روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی بیان داشت : این پرونده هم اکنون توسط دادستانی مهاباد در دست بررسی و نتایج آن بعد از مشخص شدن اطلاع رسانی می‌شود.

تایوغ با اشاره به عدم رعایت عرف و اخلاق و تبلیغات نامتعارف و حضور بانوان بدون رعایت موازین شرعی را از مهمترین تخلفات افتتاح این واحد صنفی اعلام کرد.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی در استان با سرعت و قاطعیت هرگونه تخلف صنفی رسیدگی و با هر گونه سهل انگاری در این خصوص برخورد قانونی خواهد کرد.

این واحد متخلف صنفی در شهرستان مهاباد در جنوب آذربایجان غربی پلمب و متخلفان تحویل مراجع قضایی شدند.



شعار سال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایرنا، تاریخ انتشار:۱۹ تیر ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۳۹۹۵۶۰، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین