پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۰۳۹۲
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳
سردار حسین رحیمی گفت: ما پیش از این نیز اعلام کرده بودیم که پلیس با هرگونه استخراج غیرقانونی رمز ارز برخورد خواهد کرد و در همین راستا نیز از وزارت نیرو خواستیم تا محل‌های مشکوک به استخراج رمز ارز را نیز به پلیس اعلام کند.
شعار سال: سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، درباره برخورد پلیس با استخراج رمز ارز‌ها گفت: ما پیش از این نیز اعلام کرده بودیم که پلیس با هرگونه استخراج غیرقانونی رمز ارز برخورد خواهد کرد و در همین راستا نیز از وزارت نیرو خواستیم تا محل‌های مشکوک به استخراج رمز ارز را نیز به پلیس اعلام کند.

وی با اشاره به قطعی‌های اخیر برق در تهران و دیگر شهر‌های کشور گفت: آنچه که در مورد تهران رخ داد این بود که با قطع برق اقدامات پلیس در دو حوزه افزایش پیدا کرد، یکی اقدامات برای جبران قطع برق که ناشی از افزایش حضور ماموران در تقاطع‌ها و ... بود و دیگری اقدامات ما برای مقابله با استخراج غیرمجاز رمز ارز‌ها بود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در عین حال از طرح ویژه پلیس برای برخورد با استخراج رمز ارز نیز خبر دادو گفت: همانطور که آقای رییس جمهور نیز اعلام کردند استخراج رمز ارز تا پایان شهریور ماه ممنوع است. پلیس نیز طرح ویژه‌ای را برای برخورد با استخراج کنندگان رمزارز‌ها در دستورکار خود قرار داد و از زمان اجرای آن در روز‌های اخیر تاکنون بیش از ۷۰ نقطه در تهران که به محلی برای استخراج رمز ارز‌ها بدل شده بود، شناسایی شد.

رحیمی با بیان اینکه با عاملان این اقدام نیز برخورد شده است، گفت: اجرای این طرح همچنان با حساسیت و قوت ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره سرانجام ماینر‌های جمع‌آوری شده نیز اظهارکرد: ما این موارد را به شرکت برق تحویل دادیم و پرونده متخلفان نیز به دادسرا ارجاع شده اسـت، تا برحسب نظر مقام قضایی درباره آن تصمیم گیری شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۴۲۱۱۵۲۳۸، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین