پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۴۷۴
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با توجه به دستگیری مدیران متخلف صرافی «کریپتولند» به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور از مالباختگان خواست، مدارک و ادعای خودرا به سایت گرداب ارائه کنند.
شعار سال: سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری متهم اصلی پرونده به نام «س. الف» و سایر اعضای این باند سازمان یافته به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور با دستور دادسرای ویژه جرایم اقتصادی خبر داد.

وی اظهار داشت: کلیه اعضای این صرافی می‌توانند مدارک و ادعا‌های خود را در مورد میزان سرمایه موجود در این صرافی با مراجعه به سایت gerdab.ir/fa/forms/۵ به منظور بررسی و رسیدگی ثبت کنند.

این مقام مسئول در ادامه ضمن هشدار به کاربران و متقاضیان سرمایه گذاری در بازار رمز ارز‌ها و بورس ارز‌های خارجی در خصوص عواقب کلاهبرداری‌های این حوزه هشدار داد.

سرهنگ پاشایی از عموم هموطنان خواست: در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیش‌تر در این خصوص با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس https:‎//www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس ۰۹۶۳۸۰ از خدمات مشاوره‌ای و راهنمایی‌های همکاران ما در پلیس سایبری سراسر کشور بهره‌مند شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از مهر، تاریخ انتشار:۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۵۲۱۶۵۴۶، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین