پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۲۲۴۳
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
هر نوع فیلمبرداری از اجرای ماموریت پلیس و ارسال آن برای کانال‌های معاند و پخش آن در فضای مجازی به منظور تبلیغات سوء و تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن خدمات پلیس عمل مجرمانه محسوب و برابر مقررات با عوامل تهیه و انتشار این نوع کلیپ‌ها برخورد قانونی خواهد شد لذا هر گونه شکایت یا انتقاد باید از مراجع قانونی پیگیری شود.
شعارسال: سرهنگ مهدی خمردر این‌باره اظهارداشت: کلیپی در فضای مجازی از مشاجره منجر به درگیری فیزیکی احدی از شهروندان در حین اعمال قانون در مورد تخلف از محدودیت‌های تردد طرح کاهش اشاعه ویروس کرونا با احدی از ماموران پلیس راه در مسیر‌های شمالی استان منتشر شده بود.
وی افزود: بلافاصله پس از این اتفاق بازرسی انتظامی پلیس سیستان و بلوچستان وارد عمل شده و بررسی دقیق موضوع را در دستور کار خود قرار داد.

سرپرست پلیس راه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: آنچه که محرز بود فیلمبرداری مخفیانه و مغرضانه و بیانی به دور از ادب واحترام شهروند با مامور مجری قانون با قصد قبلی در جهت به حاشیه کشاندن اجرای ماموریت پلیس راه بود.

وی افزود: هر نوع فیلمبرداری از اجرای ماموریت پلیس و ارسال آن برای کانال‌های معاند و پخش آن در فضای مجازی به منظور تبلیغات سوء و تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن خدمات پلیس عمل مجرمانه محسوب و برابر مقررات با عوامل تهیه و انتشار این نوع کلیپ‌ها برخورد قانونی خواهد شد لذا هر گونه شکایت یا انتقاد باید از مراجع قانونی پیگیری شود.
 

با انتشار کلیپ‌های تخریب کننده‌ی عملیات پلیس برخورد می‌شود
 
سرهنگ خمر بیان کرد: ماموران پلیس راه همگام با حافظان سلامت به منظور کاهش انتقال ویروس کرونا با تمام توان در خدمت جامعه و شهروندان عزیز بوده و تا پاسی از شب جهت اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو‌ها مجاهدانه تلاش می‌کنند و چنین اقداماتی موجب دلسردی پلیس در اجرای ماموریت نخواهد شد و اگر خطای صورت گیرد طبق مقرارت و قانون رسیدگی می‌شود.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۳ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۸۴۴۱۵۶۶۳، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین