پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
در پي سفر وزير گردشگري و شهرداري اقليم كردستان به اروميه ، شهردار ارومیه بر توسعه مناسبات با اقلیم کردستان عراق تایید کرد.

شعار سال : محمد حضرت‌پور امروز در دیدار با وزیر شهرداری و گردشگری اقیلم کردستان عراق و هیئت همراه اظهار داشت: شهرداری ارومیه از توسعه متقابل همکاری با این اقلیم در تمامی زمینه‌های فرهنگی، افتصادی و گردشگری استقبال می‌کند.

شهردار ارومیه در دیدار با نوروزمولود محمد، وزیر شهرداری و گردشگری اقليم کردستان عراق و هیئت همراه با اشاره به اشتراکات مذهبی و قومی شهر ارومیه و استان اربیل عراق، گفت: بازدید هیئت عراقی از شهر ارومیه به توسعه مناسبات اقتصادی، فرهنگی و گردشکری کمک می‌کند.

وی با تقدیر از سرکنسول‌گری ایران در اقلیم کردستان عراق، افزود: استفاده از تجربیات به کار رفته در مدیریت شهر، شناساندن ظرفیت‌های گردشگری، صنعتی، سرمایه‌گذاری، صنایع دستی و تقویت رفت و آمدهای گردشگری دو شهر می‌تواند سر فصل همکاری مشترک شهرداری ارومیه و اقلیم کردستان عراق باشد.

شهردار ارومیه با اعلام آمادگی انتقال تجربیات شهرداری ارومیه به استان اربیل عراق، اظهار کرد: شهر ارومیه به عنوان یکی از هفت شهر برتر ایران در بخش‌های مختلف به ویژه عمرانی و گردشگری دارای ظرفیت‌های متعددی برای همکاری است.

در ادامه این دیدار نوروزمولد محمد، با اشاره به نوپا بودن اقلیم کردستان عراق، بیان کرد: استان اربیل در زمینه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی نیازمند تجارب شهرداری ارومیه است.

وزیر شهرداری و گردشگری اقلیم کردستان با اشاره به درخواست این اقلیم از وزارت کشور عراق برای سفر به شهرهای ایران، بیان کرد: در تلاش هستیم تا مراودات اقتصادی و فرهنگی خود را با شهر ارومیه افزایش دهیم .

وی با اشاره به بازدید هیئت اقلیم کردستان عراق از شهر ارومیه گفت: امیدواریم که در این سفر شاهد امضای تفاهم‌ناهه همکاری بین دو شهر به ویژه در حوزه گردشگری باشیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري تسنیم، تاریخ نشرخبر : 27 آبان ۱۳۹۴ کد مطلب : 920432 www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین