پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با تأکید بر اینکه شایعه ورود نیرو‌های مسلح ایران به کشتی‌های در حال تردد در منطقه خلیج فارس و دریای عمان صحت ندارد، نسبت به خبرسازی‌های کذب رسانه‌های غربی و صهیونیستی هشدار داد.
شعارسال:سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ادعا‌های برخی رسانه‌های غربی و صهیونیستی مبنی بر ورود نیرو‌های مسلح ایران به کشتی‌های در حال تردد در خلیج فارس و دریای عمان را به‌شدت تکذیب کرد.

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سؤال درباره ادعا‌های مطرح‌شده در برخی رسانه‌های غربی و صهیونیستی، هرگونه ورود نیرو‌های مسلح ایران به کشتی‌های در حال تردد در منطقه خلیج فارس و دریای عمان را تکذیب کرد و نسبت به خبرسازی‌های کذب توسط برخی رسانه‌های غربی و صهیونیستی هشدار داد.

وی با توجه به اخبار ضدونقیض از امنیت دریانوردی در منطقه، از همه طرف‌ها درخواست کرد نسبت به انتشار اخبار جعلی و ساختگی هوشیاری خود را حفظ کنند.

شعارسال، بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱۲ مرداد ۱۴۰۰، کدخبر:۲۵۴۸۶۵۲، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین