پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۶۴۵
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اساسا اسرائیلی‌ها، آمریکایی‌ها و نظام سلطه همیشه در منطقه خلیج فارس و در منطقه غرب آسیا دنبال ماجراجویی بودند و در مسیر ناامنی در منطقه گام برداشتند.
شعار سال: ابراهیم عزیزی، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص سناریوی‌های اخیر علیه ایران اظهار کرد: اساسا اسرائیلی ها، آمریکایی‌ها و نظام سلطه همیشه در منطقه خلیج فارس و در منطقه غرب آسیا دنبال ماجراجویی بودند و در مسیر ناامنی در منطقه گام برداشتند. قطعا اقدامات تحریک آمیز اسرائیلی‌ها و آمریکایی‌ها راه به جایی نخواهد برد.
 
نیرو‌های مسلح از همه نظر در بالاترین حد آمادگی هستند

او افزود: هم آمریکایی‌ها و هم غده سرطانی منطقه و در واقع این فرزند نامشروع آمریکایی‌ها (اسرائیل) باید کاملا بر این باور باشند که اولا با یک ملت مقاوم، آگاه و شجاع روبرو هستند. دوم با نیرو‌های مسلحی روبرو هستند که از همه نظر در بالاترین حد آمادگی بوده و بدون شک هر نوع اقدام مداخله گرایانه، ماجراجویانه و ناامن کننده را با برخورد جدی و قاطع و به موقع و در عین حال هوشمندانه پاسخ خواهند داد.

عزیزی ادامه داد: آمریکایی‌ها بروند و تجربه خود را در عراق و افغانستان و فرار مفتضحانه از افغانستان را مورد بررسی قرار دهند و بدانند آن مناطق، تنها یک بخشی از ظرفیت‌های ایران اسلامی و یک عمقی از راهبرد جمهوری اسلامی است.

او اضافه کرد: نیرو‌های مسلح و مردم فداکار و بزرگ ما آماده، آگاه و شجاع هستند. قطعا آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و برخی کشور‌های منطقه در برابر ایران بدون شک راه به جایی نخواهند برد و خوب است که کشور‌های منطقه به این فرصت‌های بی نظیری که ایران اسلامی برای آن‌ها خلق کرده است برگردند و اگر بدنبال قدرت منطقه هستند، بهتر این است که با کشور‌های منطقه به ویژه ایران اسلامی همکاری داشته باشند.
 
اسرائیل و آمریکا در منطقه خلیج فارس به دنبال ماجراجویی هستند

نماینده مردم شیراز در مجلس یازدهم تصریح کرد: این اقدامات اخیر در ادامه شکست‌های مفتضحانه‌ای است که آمریکا از لحاظ سیاسی خورده و در آفریقا از لحاظ نظامی شکست خورده و اسرائیل نیز رو به افول بوده بنابراین دست به این ماجراجویی‌ها می‌زنند که قطعا راه به جایی نخواهند برد.

گفتنی است؛ روزنامه تایمز در گزارشی از برخورد یک کشتی سنگاپوری به نام «آسفالت پرینسس» با مین در سواحل بندر فجیره در امارات متحده عربی خبر داد. به دنبال انتشار این خبر، بلافاصله برخی رسانه‌های غربی دیگر از احتمال ربایش، حمله پهپادی و پیاده شدن تعدادی کماندو روی این کشتی خبر دادند که هیچ‌یک از موارد ذکر شده مستند به اخبار منابع رسمی نبود و تنها با عبارات «گفته می‌شود»، «منابع رسانه‌ای گفتند» و... بازنشر شد. در پی این جوسازی گسترده، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، بلافاصله به این موضوعات واکنش نشان داد و با مشکوک دانستن انتشار این اخبار، نسبت به هرگونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنا، تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۲۱۵۶۸۷، www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین