پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۳۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸
در پی طرح اتهامات بی‌پایه‌واساس از سوی دولت رومانی علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص حادثه کشتی «مرسر استریت»، سفیر رومانی در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
شعار سال: به‌دنبال طرح اتهامات بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی دولت رومانی، سفیر این کشور در تهران به اداره‌کل مدیترانه و شرق اروپای وزارت امور خارجه کشورمان احضار شد.

در جریان احضار سفیر رومانی در تهران، دستیار وزیر امور خارجه کشورمان و مدیرکل مدیترانه و شرق اروپای وزارت امور خارجه با اشاره به بیانیه وزارت امور خارجه رومانی، طرح اتهامات واهی و نامعتبر علیه جمهوری اسلامی ایران را فاقد وجاهت قانونی و غیر قابل قبول برشمرده از سفیر درخواست شد مراتب ناخرسندی و اعتراض شدید کشورمان در این خصوص را به مقامات کشور متبوع خود اعلام نماید.

همچنین با اشاره به هدف برخی از کشور‌های ثالث برای ایجاد نا امنی و آشوب در محیط بین‌المللی از طریق ساماندهی این قبیل اقدامات و لزوم هوشیاری نسبت به توطئه این کشورها، بر سیاست اصولی کشورمان مبنی بر اهمیت تأمین امنیت دریانوردی در منطقه خلیج فارس، دریای عمان و آب‌های بین‌المللی تأکید به‌عمل آمد.

سفیر رومانی در جریان این احضار تأکید نمود، نکات مطروحه در جلسه و مراتب اعتراض کشورمان را به‌فوریت به بخارست منعکس خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از تسنیم، تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۵۴۸۰۶۱، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین