پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۴۰۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۶
دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به اهالی رسانه و اصحاب قلم و مطبوعات تبریک گفت.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ در متن پیام اسکندر مومنی آمده است:
 
بسمه تعالی
 
خبرنگاران، قاصدان امین و راویان صدیق اطلاعات و اخبارند که بی قرار بر مدار رویدادها و حوادث می کاوند تا جان های تشنه دانستن سیراب شوند.
 
درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می‌دارند و قدرت اندیشه، توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی‌گیرند.
 
جریان زنده اطلاعات با تکیه بر صداقت، صراحت و شجاعت خبرنگار در شریان های حیاتی جامعه به گردش در می آید و شناخت و آگاهی اهل زمان را افزون تر می کند.
 
بی‌تردید با توجه به تاثیرگذاری و نفوذ رسانه‌ها در میان مردم، می توان با کمک آنها و اطلاع رسانی مطلوب و به موقع اقشار مختلف مردم را از خطرات مواد مخدر آگاه کرد و در پیشگیری از اعتیاد بیشتر موثر بود؛ چرا که رسانه‌های گروهی حلقه واسط بین مردم و مسئولان و چشمان تیزبین جامعه هستند که می‌بایست خانواده‌ها را از پیامدهای شوم مصرف مواد مخدر آگاه نمایند.
 
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و فعالان عرصه اطلاع رسانی، از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی فعالیت‌های عرصه مبارزه با موادمخدر ‌تشکر و قدردانی می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می دارم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار:  16 مرداد   1400، کدخبر: 1114839، www.ilna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین