پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۵۱۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۵
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان از مشاهده یک فرد پرنده با نام گیلانشاه حنایی برای اولین بار در تالاب گندمان خبر داد و گفت: با ثبت مشاهده این گونه، شمار پرندگان در چهارمحال و بختیاری به ۲۹۲ گونه رسیده است.
شعار سال: شهرام احمدی با اعلام این خبر، افزود: از حضور یک فرد پرنده با نام فارسی گیلانشاه حنایی و نام علمی Limosa lapponica در تاریخ ۲۰ مرداد ماه سال جاری برای اولین بار در تالاب گندمان تصویربرداری شد و در کمیته ثبت پرندگان ایران، این مشاهده ثبت شد.

وی ادامه داد: با قرار گرفتن نام این پرنده در فهرست پرندگان مشاهده شده در استان، تعداد گونه‌های پرندگان چهارمحال و بختیاری به عدد ۲۹۲ رسیده است.

علاقه‌مندان به پرنده‌نگری می‌توانند با بهره‌گیری از تارنما‌های اینترنتی، نرم افزار‌های پرنده نگری و یا کتاب‌های راهنمای پرندگان، پرندگانی را که می‌بینند شناسایی کنند و با رجوع به پایگاه اینترنتی کمیته ثبت پرندگان ایران، مشاهده این گونه‌ها را ثبت کنند تا روند جمعیت سالیانه و حضور گونه‌ها در مناطق مختلف کشور مستندسازی شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرآنلاین، تاریخ انتشار: ۲۴مرداد ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۵۴۵۲۷۲، khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
0
0
چه پرنده زیبایی و چه اسم جالبی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۱
0
0
جالبه که هنوز میشه پرنده یا موجوداتی رو پیدا کرد که هنوز کشف نشده اند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین