پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۵۶۶۲۱
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶
برای بهبود فضای کسب و کار فقط و فقط شعار‌های گل درشت می‌دهیم، اما موفقیت ما دانه ارزنی است. می‌دانید چرا؟ چون کسی که کار کارشناسی و مدیریت رفع معضل موانع فضای کسب و کار و بهبود بخشی به این فضا را بر عهده دارد، صرفا یک کارمند است و از سوختن‌ها در این فضا هیچ نمی‌داند. گزارش عملکرد هشت ساله بهبود در فضای کسب و کار برای هرگونه استفاده؟، تقدیم شده است.

شعار سال: مرکز ملّی مطالعات، پایش و بهبود محيط کسب و کار(معاونت امور اقتصادی - وزارت امور اقتصادی و دارایی) در راستای تکاليف قانونی، وظایف سازمانی و مأموریت های محوله بالا دستی در سه محور 1 -هيأت مقررات زدایی و بهبود محيط کسب وکار 2 -درگاه ملی مجوزهای کشور 3 -ارتقای شاخص های بين المللی کسب و کار ،اقداماتی را پيش بينی، برنامه ریزی و اجرا نموده است، در این گزارش به طور خلاصه مهمترین اقدامات انجام شده طی هشت سال گذشته به همراه دستاوردها، چالش ها و توصيه های سياستی به تفکيک هر حوزه ارائه شده است.

ما بعنوان رسانه، قضاوت را در خصوص این حرف های گل درشت به فعالان بخش خصوصی می سپاریم.


گزارش-عملکرد-هشت-سال-مقررات-زدایی-و-بهبود-محیط-کسبو-و-کار

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از مرکز مطالعات پایش و بهبود کسب و کار

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین