پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۰۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش گفت: در حوزه ارتقای یگان‍های توپخانه‌ای و مرکز هدایت آتش، این یگان را به صورت رایانه‌ای ارتقا داده ایم و از گلوله‌ها و موشک‌های نقطه زن در حوزه توپخانه استفاده می‌کنیم که این کار ارزشمند مراحل تست عملیاتی را نیز گذرانده است.
شعار سال: امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن دوست فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه توپخانه افزود: ما در حوزه دیده بانی توپخانه ضمن بهره گیری از سیستم سنتی از قابلیت‌های پهپادی و بالگردی استفاده می‌کنیم.

فرمانده گروه ۴۴ توپخانه نیروی زمینی ارتش افزود: در حوزه ارتقای یگان‍های توپخانه‌ای و مرکز هدایت آتش، این یگان را به صورت رایانه‌ای ارتقا داده ایم و از گلوله‌ها و موشک‌های نقطه زن در حوزه توپخانه استفاده می‌کنیم که این کار ارزشمند مراحل تست عملیاتی را نیز گذرانده است.

وی تصریح کرد: امروز توپ‌های خودکششی ۱۵۰ میلیمتری ما که در داخل تولید می‌شوند به مرحله دقت بسیار بالا دست یافته و قادرند اهداف را به صورت نقطه‌ای مورد اصابت قرار دهند.

امیر سرتیپ دوم میهن دوست با تاکید بر اهمیت نقش توپخانه در ایجاد قدرت بازدارندگی گفت: ارتشی که از توپخانه برخوردار نباشد، گویی در برابر دشمن مشت آهنین نداشته و قطعا در منازعات محکوم به شکست است.

فرمانده گروه ۴۴ توپخانه با اشاره به اهمیت حوزه آموزش در بخش توپخانه اظهار کرد: امروز نیروی زمینی در تمامی عرصه‌های توپخانه‌ای رزم زمینی، از جمله توپخانه صحرایی، توپخانه تیر مستقیم، توپخانه تیر کشیده، توپخانه پدافند هوایی و دوش پرتاب‌ها دارای شبیه ساز و سیمیلاتور است که این تجهیزات نیز متناسب با صحنه نبرد ارتقا داده شده‍اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی ادوات و سامانه‌های توپخانه‌ای نیروی زمینی ارتش امروز به لحاظ تحرک دارای توان تحرک صد درصدی هستند و با تمهیدات فرمانده نیروی زمینی ارتش قادرند ظرف ۱۲ ساعت خود را تا پشت نقاط مرزی سراسر کشور برسانند و شعاع عظیمی از خاک متجاوزان را به آتش بکشند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازایسنا، تاریخ انتشار:۸ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر: ۱۴۰۰۰۶۰۸۰۵۸۵۷، www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۹
0
0
اقتدار ایران ستودنی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین