پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۱۲
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خصوص میزان درآمد هر یک از کودکان کار و خیابان در طول شبانه روزگفت: بر اساس مطالعات صورت گرفته کودکان کار و خیابان روزانه ۲۰ تا ۱۰۰ هزار تومان درآمد دارند و می‌توان میانگین درآمد روزانه کودکان کار را ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان اعلام کرد.

شعار سال: حبیب الله مسعودی فرید ضمن تاکید بر سرپرست داشتن ۹۰ درصد از کودکان کار و خیابان اظهار کرد: همچنین بر اساس مطالعات انجام شده و بررسی وضعیت کودکان کار و خیابان ۹۰ درصد از این کودکان دارای خانواده بوده و تنها ۱۰ درصد از آنها که بیشتر جزو کودکان اتباع بیگانه به شمار می آیند بی‌سرپرست هستند.

وی در ادامه ضمن بیان آنکه اغلب کودکان کار و خیابان از شهرستان های محروم وارد تهران می شوند اظهار کرد: تعداد قابل توجهی از کودکان خیابانی از استانها و شهرستان های محروم از جمله استان سیستان و بلوچستان به تهران می آیند.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور همچنین تاکید کرد: خانواده‌های محروم با هدف تکدی گری وارد شهر تهران شده و به این خاطر که فرصت ها برای تکدی گری در پایتخت فراهم است، در آمد قابل توجهی نیز بدست می آورند.

فرید در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس آیین نامه ساماندهی کودکان کار و خیابان، تعیین فضا برای نگهداری و ساماندهی کودکان کار بر عهده شهرداری ها است و شهرداری تهران نیز در این زمینه باید با سازمان بهزیستی همکاری داشته باشد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 17 آبان 95 ، کد مطلب: 5850859: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین