پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۷۸۹۵
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز سه شنبه با ترکیبى جدید به ریاست رییس جمهوری برگزار می‌شود. خواهران خزعلی، عزت اله ضرغامی و وزیران علوم، بهداشت، کشور، فرهنگ و ارشاد و ورزش و جوانان باید در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشته باشند.

  شعار سال:نخستین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز سه شنبه با ترکیبى جدید به ریاست رییس جمهوری برگزار می‌شود.
 
 از این به بعد در جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی، خواهران خزعلی نیز حضور خواهند داشت؛ کبری خزعلی، عضو حقوقی و رییس شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده و خواهرش انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است.
 
عزت اله ضرغامی تا قبل از دولت سیزدهم، عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی بود اما او هم اکنون وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی است. این وزارت در شورای عالی انقلاب فرهنگی عضویت ندارد اما ضرغامی به عنوان عضو حقیقی شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسات شورا حاضر می شود.
 
وزیران علوم، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، کشور، فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان باید در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی حضور داشته باشند.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار:  14 شهریور   1400، کدخبر:1229508 ، www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین