پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۸۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
مجری طرح توسعه صنعت گوهرسنگ با بیان اینکه ایمیدرو دو دوره پنج ساله برای توسعه صنعت گوهرسنگ‌ها تدوین کرده است، گفت: در دوره ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۵، پنج استراتژی و در دوره ۱۴۰۵ تا۱۴۱۰، سه استراتژی با برنامه‌های مختلف تعریف شده است.
شعارسال: ابومحمد هاشمی افزود: از جمله استراتژی‌های دوره اول سند ملی توسعه صنعت گوهرسنگ می‌توان به اصلاح ساختار کلان صنعت، توسعه زیرساخت‌ها و بهبود محیط کسب و کار، توسعه مدیریت و منابع انسانی و توسعه سرمایه‌گذاری و تولید اشاره کرد.

وی اظهار داشت: توسعه منابع تامین گوهرسنگ خام، توسعه سرمایه‌گذاری و تولید، توسعه بازار داخلی، منطقه‌ای و جهانی نیز به عنوان استراتژی دوره دوم تعیین شده است.

سند ملی توسعه صنعت گوهرسنگ کشور در شورای راهبری صنعت گوهرسنگ با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های دولتی مرتبط و تشکل‌های بخش خصوصی و با محوریت ایمیدرو تصویب شده است.

سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) در راستای هموارسازی راه توسعه صنعت گوهرسنگ با همکاری با سایر سازمان‌های ذیربط دولتی و تشکل‌های بخش خصوصی، استراتژی‌های تعریف شده در این سند ملی را اجرایی می‌کند.

ایمیدرو سند ملی نوسعه گوهرسنگ‌ها است
 
شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری معدن نامه، تاریخ انتشار:۱۷ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۱۳۳۷۹، madanname.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین