پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۲۹۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
رییس هیئت عامل ایمیدرو از افتتاح ۲ بازارچه گوهرسنگ در مشهد و تهران تا پایان سال ۹۹ خبر داد.
شعار سال:رییس هیئت عامل ایمیدرو از افتتاح ۲ بازارچه گوهرسنگ در مشهد و تهران تا پایان سال ۹۹ خبر داد.
 
*** بازارچه گوهرسنگ
 
 خداداد غریب پور در جلسه شورای سیاستگذاری سنگ های قیمتی با بیان این مطلب، اظهار داشت:
 
پس از منویات رهبر معظم انقلاب درباره جلوگیری از خام فروشی سنگ های معدنی قیمتی و تاکید رئیس جمهور بر توسعه آن، این حوزه مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.
 
سازمان برنامه و بودجه، اقدام ایمیدرو برای توسعه گوهرسنگ ها را به عنوان یک کار «ارزشمند» و «خاص» تلقی کرده و آن را تایید کرد.
 
رئیس هیات عامل ایمیدرو در ادامه تاکید کرد:
 
اقدامات صورت گرفته در حوزه گوهرسنگ ها، برای باروری کامل و استقرار آن در کشور، نیازمند پیگیری مستمر بوده و نیاز است نهادهای مربوطه همچون بانک مرکزی، گمرک و غیره حمایت کنند تا این اقدامات به نتیجه مطلوب برسد.
 
توسعه صنعت گوهرسنگ و راه اندازی بازارچه مشهد با حمایت آقای رزم حسینی، استاندار وقت خراسان رضوی با شتاب پیش می رود و امیدواریم با رای اعتماد مجلس به ایشان برای سکانداری وزارت صنعت، معدن و تجارت، این صنعت را در کشور با سرعت پیش ببریم.
 
*** اقدامات توسعه ای ایمیدرو برای گوهرسنگ ها

وی با بیان اینکه با همکاری و حمایت بخش دولتی و خصوصی، اقدامات مطلوبی در حوزه گوهرسنگ ها صورت گرفته است، گفت:
 
اعطای تسهیلات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی و آموزش تکنسین فرآوری در استان های مورد فعالیت کنونی با همکاری انجمن ها، از جمله برنامه های این سازمان برای توسعه گوهرسنگ هاست.
 
برای تاسیس اتاق گوهرسنگ و فلزات گرانبها در فرودگاه امام خمینی، ۲ میلیارد تومان اختصاص داده شده است. همچنین، اقدامات مناسبی برای غربالگری اکتشافات ۱۰ استان در حال انجام است.
 
غریب پور در ادامه خاطرنشان کرد:
 
ایمیدرو نمایشگاهی برای عرضه ماشین آلات گوهرسنگ ها با حضور فعالان این حوزه در آبان و در فضای باز برگزار می کند.
 
*** توسعه گوهرسنگ ها
 
رئیس کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار سنگ های قیمتی ایران در این جلسه با بیان اینکه طوفان فکری در استان ها برای توسعه گوهرسنگ ها ایجاد شده است، گفت:
 
در زمینه بازار گوهر سنگ، قرار است در هر استان کارگروه ایجاد شود. استان قم برای تاسیس بازارچه اعلام آمادگی کرده و استان خراسان جنوبی نیز زمینی برای این منظور از سازمان اوقاف دریافت کرده است.
 
 محمد جواد پیش بین در پایان، اضافه کرد:
 
اکنون در ۶ استان (خراسان رضوی، خراسان جنوبی، قم، فارس، آذربایجان غربی و همدان) خانه گوهر سنگ را راه اندازی کرده ایم و در ۴ استان دیگر (اردبیل، کرمان، اصفهان و یزد) نیز تاسیس خواهد شد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری صنایع  ، تاریخ انتشار:  8 مهر  1399  ، کدخبر:  219878،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
0
0
هرخبری که در راستای افزایش اشتغال در کشور باشه ستودنیه اون هم در این شرایط که واقعا کار برای کارفرما ها سخت شده! دم همه کارفرماهای با وحدان گرم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین