پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۹۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو اعلام کرد: دستگاه شبیه ساز رانندگی دامپ‌تراک پس از بومی سازی در تعدادی از معادن روباز تحت پوشش ایمیدرو برای آموزش رانندگان مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شعارسال: غلامرضا ملاطاهری با بیان این مطلب گفت: با توجه به برنامه چشم انداز حداقلی در مدیریت HSEE ایمیدرو و حذف حوادث ترافیکی جدی، طی یک طرح پژوهشی با دانشگاه خواجه نصیر، بومی سازی دستگاه شبیه ساز رانندگی با دامپ تراک را در سال ۹۸ اجرایی کردند.

وی ادامه داد: در حال حاضر، دستگاه مذکور در معادن سنگان و گل گهر مستقر شده است و رانندگان کامیون‌های فعال در این معادن به صورت شبیه‌سازی‌شده آموزش می‌بینند.

تلاش ایمیدرو برای آموزش رانندگان به نتیجه رسید

مزیت‌های دستگاه شبیه ساز رانندگی

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به مزیت‌های دستگاه مدرن آموزشی شبیه ساز رانندگی تصریح کرد: آموزش و افزایش مهارت اپراتور‌های بدوخدمت و ضمن خدمت دامپتراک در شرایط کاملاً ایمن، سنجش توانمندی اپراتور‌ها در کنترل دامپتراک در مراحل استخدام و تمدید قرارداد و نیز صدورگواهینامه صلاحیت سنجی اپراتوری دامپتراک، از جمله این مزیت هاست.

وی افزود: کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری ماشین آلات معدنی و افزایش عمر مفید آنها، پیاده سازی سناریو‌ها بر اساس حوادث متداول گزارش شده از واحد‌های HSEE معادن، امکان برگزاری دوره‌های جامع آموزش و صلاحیت سنجی با دستگاه شبیه ساز و افزایش بهره وری با کاهش حوادث و جلوگیری از خطا‌های احتمالی، از دیگر مزیت‌های دستگاه مذکور است.

شعارسال، بااندکی تلخیص واضافات برگرفته از پایگاه خبری می‌متالز، تاریخ انتشار:۲۸ شهریور ۱۴۰۰، کدخبر:۲۲۸۳۰۲، felezatkhavarmianeh.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین