پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۶۲۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸
طبق رای دیوان عدالت اداری، رای قطعی ابطال انتخابات میان دوره‌ای هشتم اتاق بازرگانی خرمشهر توسط شعبه تجدید نظر صادر شده که با توجه به عدم تمکین اتاق بازرگانی ایران به این حکم، دیوان دو هفته به اتاق بازرگانی برای اجرای این حکم فرصت داده است.
شعار سال: طبق رای دیوان عدالت اداری، رای قطعی ابطال انتخابات میان دوره‌ای هشتم اتاق بازرگانی خرمشهر توسط شعبه تجدید نظر صادر شده که با توجه به عدم تمکین اتاق بازرگانی ایران به این حکم، دیوان دو هفته به اتاق بازرگانی برای اجرای این حکم فرصت داده است.

در صورت تداوم استنکاف اتاق ایران از این حکم، احتمال انفصال از خدمت غلامحسین شافعی رئیس اتاق بازرگانی ایران از سمتش وجود دارد.

طبق نظر آگاهان از قانون و مقررات حاکم بر اتاق، اجرای حکم صادره توسط دیوان عدالت اداری موجب ابطال انتخابات نهمین دوره اتاق خرمشهر هم خواهد شد، چون آن انتخابات هم توسط مدیرانی تدارک و انجام شده که عملاً سمتی در آن اتاق نداشته‌اند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از نود اقتصادی، تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰، کد خبر: ۲۱۴۴۲۸۸، www.90eghtesadi.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین